Tommy Hilfiger anunţă starurile mişcării T-Wave, Fourth, Gemini, Phuwin şi Pond, ca ambasadori de brand, susţinând ascensiunea lor de la vârful cultural al Thailandei la scena globală, într-un parteneriat dinamic.
Inspirată de impactul fără precedent al K-Pop-ului în modă, mişcarea T-Wave este pregătită să definească următoarea eră a influenţei stilului. Îmbinând creativitatea thailandeză cu auto-exprimarea modernă, Fourth, Phuwin, Pond şi Gemini vor aduce optimismul lor natural, carisma inconfundabilă şi energia vibrantă alături de stilul clasic american TOMMY HILFIGER.
"Sunt încântat să îi primesc pe Fourth, Gemini, Phuwin şi Pond în familia noastră," a declarat Tommy Hilfiger. "În fiecare an, noi mişcări culturale ies la suprafaţă pentru a-şi lăsa amprenta asupra culturii pop - iar acum este momentul T-Wave. Sunt foarte entuziasmat să-i primesc în comunitatea noastră de artişti şi inovatori, a căror legătură cu brandul transformă momentele în mişcări."
Campania, fotografiată de Wasu Sukatocharoenkul, anunţă parteneriatul, surprinzând starurile purtând stilurile clasice prep din colecţia TOMMY HILFIGER Pre-Spring 2025. În 2024, starurile au participat la prezentarea de modă TOMMY HILFIGER Spring 2025, desfăşurată pe fostul MV John F. Kennedy, o navă dezafectată care a fost anterior un feribot Staten Island, în timpul New York Fashion Week.
DECLARAŢII
"Alăturarea familiei Tommy se simte ca următorul pas într-o călătorie frumoasă. Este o oportunitate incredibilă de a creşte şi de a evolua alături de un brand cu o moştenire atât de bogată în combinarea culturii pop cu moda. Sunt nerăbdător să-mi aduc simţul stilului în universul clasic american Tommy." - Fourth.
"A deveni parte din mişcarea globală Tommy este mai mult decât un moment important - este un vis devenit realitate. Întotdeauna mi-a plăcut cum TOMMY HILFIGER oferă un twist proaspăt clasicelor, aşa că să lucrez cu acest brand iconic pare ireal." - Gemini.
"Ceea ce face acest moment atât de special este că îl împărtăşesc cu fraţii mei din T-Wave. Suntem cu toţii în această experienţă împreună, iar faptul că fac parte din familia Tommy alături de ei o face şi mai semnificativă. Sunt foarte entuziasmat pentru un an plin de momente grozave înainte." - Phuwin.
"Să fac parte din povestea TOMMY HILFIGER, un brand cu o influenţă globală atât de mare, este cu adevărat o onoare. Acest parteneriat nu este doar despre stil, ci şi despre a duce cultura noastră în lume." - Pond.
Opinia Cititorului