Principalele ziare şi săptămânale româneşti au continuat să înregistreze scăderi ale vânzărilor medii pe apariţie în cel de-al treilea trimestru din acest an, potrivit ultimelor date BRAT. Comparativ cu perioada iulie-septembrie 2009, aproape toate pierd cumpărători sau stagnează, iar faţă de trimestrul al doilea din 2010, singurele publicaţii care înregistrează o creştere notabilă a vânzărilor sunt Gazeta Sporturilor şi Pro Sport.
În cel de-al treilea trimestru, vânzările medii pe apariţie ale Adevărul au revenit sub pragul de 100.000 de exemplare, Evenimentul Zilei a pierdut 2.500 de cititori comparativ cu trimestrul precedent, până la 20.000 de exemplare vândute în medii pe apariţie, scăderi notabile înregistrând şi liderii pieţei - tabloidele Click şi Libertatea. Gazeta Sporturilor a crescut de la 42.000 de exemplare vândute în medie pe apariţie în T2 la 44.500, iar Pro Sport - de la 33.200 la 39.000.
Revista Kamikaze, lansată în primăvara acestui an, a vândut, în medie pe apariţie, 6.600 de exemplare în cel de-al treilea trimestru (6.900 în trimestrul al doilea).