UniCredit Bank continuă să simplifice şi să digitalizeze procesul de acordare de credite de tip imobiliar şi/sau ipotecar şi oferă o nouă funcţionalitate clienţilor care accesează un astfel de împrumut, conform unui comunicat remis redacţiei.
Concret, odată ce au aplicat pentru produsul de tip ipotecar/imobiliar dorit într-o sucursală a UniCredit Bank şi au validat în contextul acestui proces o adresă personală de e-mail, clienţii vor putea beneficia de posibilitatea de a transmite băncii online, prin intermediul unei platforme dedicate, documentele de proprietate aferente imobilului care urmează a fi achiziţionat şi respectiv documentele necesare semnării contractului de vânzare-cumpărare şi celui de ipotecă imobiliară, de informare prin intermediul e-mail-ului cu privire la paşii ce trebuie parcurşi în fiecare etapă din proces, dar şi de primirea de informaţii constante despre stadiul dosarului, atunci când sunt disponibile, subliniază sursa citată.
"Creditul ipotecar este un produs central în portofoliul UniCredit Bank pentru persoane fizice şi vrem să le oferim clienţilor noştri atât produse competitive, cât şi un proces de creditare transparent, simplu, în care să navigheze cu uşurinţă şi care să le ofere cadrul potrivit pentru a-şi putea lua deciziile. Astfel că, în paralel cu lansarea sucursalei dedicate de tip Mortgage Center, unde clienţii beneficiază de suportul necesar din partea unor specialişti dedicaţi, cu o foarte mare experienţă în domeniu, am continuat să lucrăm şi la simplificarea şi digitalizarea proceselor implicate în creditarea pentru locuinţe, pentru a elimina cât mai multe din drumurile necesare la bancă în definitivarea acestui proces", a declarat Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank.