Cei 20.000 de clienţi UNIQA Asigurări beneficiază, începând din 15 ianuarie, de UNIQA MeteoAlert - avertizarea pentru fenomene meteo extreme.
Aceasta va fi transmisă gratuit prin SMS şi/sau e-mail, pe toată perioada de valabilitate a poliţei de asigurare (minim 6 luni).
Avertizările sunt realizate special pentru fiecare client UNIQA, în func-ţie de domiciliul sau pe baza codului poştal şi sunt transmise cu cel puţin două ore înainte de producerea fenomenelor.
"Ne-am gândit să oferim un avantaj tuturor clienţilor noştri, începând chiar cu campania RCA 2009 - 2010", a declarat Ileana Horvath, preşedintele UNIQA Asigurări, adăugând: "Dincolo de contractul de asigurare, abordarea UNIQA Asigurări este aceea de a-şi construi o relaţie pe termen lung cu clientul, oferindu-i avantaje unice în piaţă".
Primind mesajele UNIQA MeteoAlert, persoanele avertizate pot reacţiona şi pot lua măsuri de precauţie pentru a evita şi a preveni eventualele pagube, pot evita părăsirea domiciliului în cazul unor fenomene nefavorabile, pot evita călătoriile cu maşina sau pot alege rute ocolitoare, pot lua măsuri de protecţie a locuinţei, se pot adresa unui vecin pentru ajutor sau îşi pot pune maşina la adăpost, se mai precizează în comunicatul asiguratorului.
"Chiar dacă asiguratul nu ţine cont de aceste avertizări, poliţa şi condiţiile acesteia rămân valabile, sistemul fiind doar un avantaj facultativ", a spus Alfred Vlcek, vicepreşedintele companiei.
UNIQA Asigurări a lansat MeteoAlert în România în parteneriat cu UBIMET, cel mai important furnizor de servicii meteorologice din
Europa Centrală şi de Est.
Serviciul Uniqa MeteoAlert este gratuit pentru cei ce au încheiat o asigurare începând cu 1 decembrie 2009 ori îşi reînnoiesc o poliţă la Uniqa Asigurări, care să fie valabilă cel puţin şase luni.
UNIQA Asigurări a subscris, în prima jumătate a anului 2009, prime brute care au totalizat 248,33 milioane lei. UNIQA Asigurări şi-a sporit profitul cu 260% în primul semestru 2009, faţă de primele 6 luni ale anului 2008. În prezent, capitalul social al companiei este de 320,26 milioane lei, după o creştere cu 121% a acestuia - 45 mil.EUR -, la începutul acestui an.