Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (Romanian Association of Advertising Agencies) va alege un nou board de conducere. Pînă acum, statutul Uniunii prevedea ca alegerile să aibă loc la fiecare doi ani. La cererea directă a preşedintelui UAPR, Radu Florescu (Saatchi & Saatchi), s-a decis ca mandatul boardului director să fie, începînd cu anul acesta, pe o perioadă de un an. În prezent, boardul este format din: Radu Florescu (Saatchi & Saatchi) - preşedinte; Adrian Dura (ADDV EURO RSCG) - vice-preşedinte; Ioana Iordache, (Leo Burnett) - secretar; Victor Dobre, (Scala Thompson) - trezorier. Alegerile se vor face pe baza nominalizărilor din partea membrilor UAPR, prin vot secret. Reprezentanţii noului board vor fi anunţaţi în cadrul următoarei întîlniri a Uniunii, programată pentru mijlocul lunii martie 2004.
Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România va avea un nou board director
Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 12 martie 2004