V+O Communication este achiziţionată de Interntional Marketing & Sales limited (IMSG)

F.A.
Ziarul BURSA #Companii #Consultanţă / 11 octombrie 2007

V+O va deveni platforma de dezvoltare a activităţilor de comunicare şi marketing lansate de IMSG în regiune

V+O COMMUNICATION, una dintre cele mai mari companii de consultanta in marketing si comunicare din regiunea Balcanilor, devine, incepand de astazi, parte a International Marketing & Sales Group Limited (IMSG), grup specializat în servicii de marketing şi sales pe pieţele emergente.

Experienţa deţinută de V+O în una dintre regiunile cu cel mai înalt ritm de crestere din lume precum şi reteaua dezvoltată de aceasta în Europa de Sud-Est au recomandat-o drept partenerul ideal pentru viitoarele activităţi ale IMSG pe aceste pieţe. Prin extinderea brandului V+O, IMSG îşi va putea lărgi portofoliul de servicii oferite clienţilor săi, la nivel internaţional; simultan, achiziţia va ajuta V+O COMMUNICATION să îşi continue planurile de extindere pentru următorii ani.

Structura organizaţionala a V+O şi echipa actuală de management vor fi păstrate în aceeaşi formă şi vor fi mai departe consolidate. IMSG va prelua toate acţiunile V+O COMMUNICATION în urmatorii patru ani. Valoarea totală anticipată a achiziţiei este de aproximativ 10,75 milioane euro.

V+O este recunoscută ca o companie inovativă şi flexibilă, capabilă să se adapteze nevoilor specifice ale pieţelor locale aplicând, în acelaşi timp, cele mai bune practici internaţionale.

V+O COMMUNICATION s-a lansat pe piaţa din Grecia în anul 2000, ajungând rapid cea mai importantă agenţie din zona Balcanilor. Cu birouri în Atena, Sofia si Bucuresti şi cu o echipă de peste 60 de specialisti în comunicare, V+O a fost consultantul unora dintre cele mai importante tranzacţii corporatiste din regiune şi a dezvoltat un bogat portofoliu de clienţi blue-chip şi branduri renumite.

Printre clienţii V+O COMMUNICATION se numără Coca-Cola Hellenic Bottling Company, The Coca-Cola Company, HP, Wind, Credit Agricole, Eurobank, BNP Paribas, ProCredit Bank Sagem, Microsoft, Hilton International, Emirates Airlines, Athens International Airport, Swissport, Pizza Hut, KFC, Philip Morris, Sonae Sierra, Frigoglass, Germanos, IKEA, Heineken, GlaxoSmithKline, Bayer, Roche, RomTelecom, Cosmote, Eko-Elda Hellenic Petroleum Company, AXA, Global Finance.

IMSG a fost înfiinţat în 1996 de Gregory Thain, Preşedinte şi Director General al Grupului. Grupul fost admis pentru listare la Bursa din Londra în data de 6 decembrie 2005. Din 2002, valoarea EBITDA a Grupului a avut o creştere anuală de 100% şi a ajuns la o capitalizare de piaţă de 150 milioane $. Compania a înregistrat profit încă din primul an de activitate. IMSG este o companie de marketing şi sales cu expertiză în pieţele emergente, iar portofoliul de clienţi include companii multinaţionale din domeniul FMCG, telecomunicaţii, retail, finanţe şi bănci, automobile, electronice şi farmaceutice. IMSG este prezenta în 21 de ţări emergente. Obiectivul său este să devină una dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.

Thomas Varvitsiotis, Presedintele V+O COMMUNICATION şi John Olympios, CEO V+O COMMUNICATION, au comentat:

"Am ales parteneriatul cu IMSG datorită creşterii puternice înregistrate de grup până acum precum şi datorită a capacităţii sale de asimilare a companiilor de comunicare din ţările emergente. Ne-am stabilit obiective foarte curajoase de extindere pentru următorii ani şi nu am fi putut găsi un partener mai bun care să înţeleagă planurile noastre de viitor şi să ne susţină în atingerea acestora. Parteneriatul cu Grupul IMSG va oferi atât clienţilor cât şi echipei noastre beneficii tangibile".

Comentând pe marginea achiziţiei, Gregory Thain, Presedinte IMSG, a declarat:

"Poziţia de lider pe care V+O COMMUNICATION o deţine in Balcani va oferi IMSG noi oportunităţi de dezvoltare a serviciilor de business şi marketing communication pe pieţe în curs de dezvoltare. V+O are un portofoliu de clienti puternici şi loiali, ceea ce va ajuta IMSG să se se foloseasca de avantajele competitive pe care le deţine pentru a-şi accelera creşterea."

Despre V+O Romania:

Înfiinţată în 2006, V+O Romania a experimentat o creştere rapidă plasându-se, doar un an mai târziu, printre primele agenţii de PR de pe piaţa românească. V+O Romania deţine peste 10 clienţi activi din cele mai dinamice sectoare precum telecomunicaţii, finanţe şi bănci, FMCG, retail, etc.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb