Profitul net al "IKEA Group" a fost de 3,5 miliarde de euro în anul financiar 2015 (1 septembrie 2014-31 august 2015), mai mare cu 5,5% faţă de anul anterior, în timp ce vânzările totale ale distribuitorului suedez de mobilă au crescut cu 11,2%, la 31,9 miliarde de euro.
Potrivit companiei, alături de veniturile obţinute din chiriile percepute pe spaţiile din centrele comerciale deţinute de "IKEA Group", venitul total a atins suma de 32,7 miliarde de euro (+11,5%).
"A fost un an foarte bun, în care am investit considerabil în sustenabilitate, în crearea unei oferte IKEA mai bune şi mai accesibile", a spus preşedintele "IKEA Group", Peter Agnefjäll.
Mare parte din creştere a fost generată de magazinele existente, dar şi de cele noi, împreună cu expansiunea online. În timp ce creşterea este distribuită egal în majoritatea pieţelor, Germania a avut o creştere record, iar Europa de Sud - o dezvoltare promiţătoare. America de Nord continuă să se dezvolte, iar cea mai nouă piaţă pentru IKEA, Coreea de Sud, are evoluţii peste aşteptări.