Vectr Holdings, grupul de investiţii din spatele World Class România, îşi extinde prezenţa în piaţă prin lansarea Befit - un nou brand poziţionat în segmentul accesibil al pieţei de fitness din România, conform unui comunicat emis redacţiei. Dezvoltat special pentru nevoile consumatorului local, Befit îşi propune să ofere soluţii de fitness accesibile, tehnologizate şi uşor de utilizat, adresându-se unei populaţii tot mai interesate de un stil de viaţă activ şi sănătos.
Befit propune un model de fitness cu valoare ridicată şi acces facil, creat special pentru publicul tânăr, urban, care caută convenienţă, inovaţie şi flexibilitate. Brandul propune două formate distincte de cluburi: săli de antrenament compacte, cu echipamente esenţiale, şi locaţii mai mari, care combină accesul la sala de fitness cu clase de grup. Ambele concepte funcţionează pe un model operaţional optimizat, cu personal prezent într-un interval restrâns şi acces prelungit în regim automatizat - anumite cluburi vor fi deschise 24/7, datorită sistemelor inteligente de management al clădirii.
"Obiectivul Befit este să aducă fitness-ul mai aproape de locul în care oamenii trăiesc sau lucrează - accesibil tuturor, indiferent de nivelul de pregătire sau obiectivele personale. Cu abonamente de la doar 150 RON/lună, oferim o experienţă completă de antrenament: de la echipamente de top pentru forţă, cardio, box şi zone inspirate din CrossFit, până la amenajări tip Booty Builder şi Hyrox-style", a declarat Milan Mirkovic, General Manager Befit. "Fiecare club este dotat cu cele mai noi soluţii KNX pentru iluminat, HVAC, control al accesului şi eficienţă energetică, oferind o experienţă fluidă şi eficientă. Începem cu patru locaţii centrale în Timişoara, care se vor deschide în luna iulie, iar până la finalul anului vom opera 20 de locaţii în şase oraşe din România. Obiectivul nostru este să atingem un ritm de 25 de noi deschideri anual, în perioada 2026-2030, vizând oraşele cu peste 100.000 de locuitori."
România este una dintre cele mai dinamice pieţe de fitness din Europa, înregistrând o creştere de peste 45% în ultimii ani. Befit este răspunsul strategic al Vectr Holdings la o nevoie clară de opţiuni de fitness mai incluzive şi accesibile.
"Vedem un potenţial uriaş în a adresa publicul tânăr din România", a adăugat Jean Marc Sinkora, CEO Vectr Holdings. "Tinerii sunt din ce în ce mai atenţi la starea lor fizică şi mentală, însă au nevoie de spaţii care să fie atât accesibile, cât şi relevante pentru stilul lor de viaţă. Befit nu este doar o sală de sport - este o comunitate în care se pot regăsi."
Mai multe informaţii despre strategia de extindere Befit, viitoarele deschideri şi planurile pe termen lung vor fi comunicate în perioada următoare. Între timp, puteţi vizita landing page-ul oficial la https://www.befit.ro pentru actualizări şi detalii.