Veniturile platformei online elefant.ro au depăşit, anul trecut, 135 de milioane de lei, în creştere cu 3,36% faţă de datele din 2017, conform unui comunicat de presă al retailerului, transmis Agerpres.
Pe parcursului anului 2018, investiţiile realizate de companie în tehnologie au atins valoarea de 11 milioane de lei, iar în a doua parte a aceluiaşi an, în premieră pentru industria eCommerce din România, platforma a lansat o emisiune de obligaţiuni.
La nivel general, anul trecut, elefant.ro a înregistrat o creştere a vânzărilor cu 4,4 milioane de lei, de la 131 de milioane lei la 135,4 milioane lei.
Pe de altă parte, estimările companiei pentru 2019 indică un salt al veniturilor cu 20% faţă de anul anterior.
"În 2019, compania se va concentra pe experienţa cumpărătorilor. Pe lângă experienţa de navigare pe site, pe o platformă în continuă dezvoltare, elefant.ro intenţionează ca în anul curent să le ofere clienţilor săi mai multe opţiuni de puncte de livrare, inclusiv prin pachetomate. În prezent, mai mult de jumătate dintre comenzile plasate pe elefant.ro sunt ridicate din propria reţea de pick-up-points. În prezent, suntem în curs de implementare a unei soluţii de livrare în 48 de ore către orice ţară din Europa, astfel încât şi românii plecaţi din ţară să beneficieze cât mai repede de produsele pe care le doresc", se menţionează în comunicatul citat.
Potrivit sursei citate, în 2018, mai mult de jumătate dintre comenzi au fost plasate pe elefant.ro de pe telefoanele mobile.