Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală de electro-retail, a încheiat primul trimestru al anului în curs cu o cifră de afaceri de 13,5 milioane de lei, în creştere cu 25% faţă de perioada similară a anului trecut.
Rezultatele se datorează dezvoltării portofoliului de produse, cu predilecţie a celor din gama proprie Well, a căror cerere a crescut atât pe piaţa locală, cât şi pe cele internaţionale. Gradul pozitiv de retenţie al angajaţilor, tradus prin stabilitate şi îmbunătăţire a activităţii, cât şi cererea crescută pentru restul produselor din portofoliu au contribuit, de asemenea, la performanţa din primul trimestru, se arată într-un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Vânzările din primele trei luni ale anului s-au situat la 3,4 milioane de produse comercializate, o valoare asemănătoare cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În 2018, însă, Vitacom a vândut produse şi accesorii electronice cu o valoare unitară mai mare, se mai arată în comunicat.
"Dacă vorbim punctual despre rezultatele din primul trimestru, lucrurile sunt destul de clare: dezvoltarea susţinută a portofoliului de produse şi menţinerea unei echipe omogene ne-a ajutat să vindem mai mult şi mai bine. Dacă ne uităm la ritmul de creştere din ultimii ani, principalul vector este încrederea pe care o primim din partea partenerilor şi clienţilor noştri. Construim acest capital de încredere de peste 27 ani de zile şi consider că avem toate premisele necesare să atingem rezultate şi mai bune în viitor", declară Aviva Vita, Marketing & PR Director, Vitacom Electronics.