Distribuitorul de materiale de construcţii şi finisaje "Woodcote Româ-nia", parte a grupului britanic "Wolseley" PLC, este interesat să achiziţioneze jucători mici, a căror bază de clienţi este formată în principal de constructori. Directorul general al companiei, Corneliu Nemeş, a declarat, citat de Mediafax: "Există posibilitatea achiziţiei de jucători, în grup existând acest tip de dezvoltare, concretizat în Cehia, Slovacia sau Ungaria. Poate vor apărea oportunităţi şi în România. Ne uităm la jucători locali foarte bine organizaţi care au ca bază de clienţi, în proporţie de peste 70%, constructori din zona profesională".
"Woodcote România" vizează o dezvoltare organică în momentul revenirii pieţei, estimată pentru a doua jumătate a anului viitor, prin deschiderea de magazine în mai multe oraşe din ţară, după un model fixat la nivel de grup. Distribuitorul de materiale de construcţii şi finisaje a inaugurat, miercuri, un magazin, cu o suprafaţă de 4.000 mp, într-un spaţiu închiriat de la firma "Adya", în judeţul Ilfov. Corneliu Nemeş a mai spus: "< Woodcote Româ-nia > îşi schimbă modelul de business, prin targetarea micului şi mediului montator, care lucrează în zona profesionistă a aplicaţiilor materialelor de construcţii. Ne-am restrâns şi acum repornim pe alt model al afacerii". Compania deţine în Cluj şi Arad showroom-uri şi centre logistice, pe care intenţionează să le reorganizeze după modelul magazinului din Bucureşti, în 2011. În schimb, societatea a închis, în intervalul 2009-2010, şase centre de distribuţie, în mai multe oraşe din ţară.
Domnul Nemeş a subliniat că afacerile companiei ar putea scădea de la 52 milioane lei în 2009 la 42 milioane lei în 2010, în linie cu deprecierea pieţei, şi ar putea stagna în 2011.
1. Atentie !!!
(mesaj trimis de Marius în data de 10.12.2010, 20:03)
Au marfuri de proasta calitate sau contrafacute cu etichete de brand-uri renumite.
Sunt pagubosi pentru cei care fac afaceri cu ei.
Mai ganditi-va inainte de a face afaceri cu ei.
Ii cunosc din interior.