XTB, o platformă care oferă posibilitatea de a investi în peste 5.500 de instrumente financiare la nivel mondial, inclusiv acţiuni şi ETF-uri, accelerează creşterea, conform unui comunicat remis redacţiei. Fintech-ul global lansează campania "O acţiune gratuită pentru un început bun" pentru a încuraja, respectiv creşte, popularitatea şi importanţa cunoştinţelor despre investiţiile în instrumente financiare.
Potrivit sursei citate, orice client nou care deschide un cont la XTB începând cu 9 ianuarie, ora 8:00, acceptă termenii şi condiţiile promoţiei şi face o depunere, va primi o acţiune gratuită.
Promovarea va fi susţinută de o campanie intensă de marketing, ce va consta în videoclipuri publicitare cu vedete sportive mondiale - campionii artelor marţiale mixte Joanna Jêdrzejczyk şi Jiøí Prochazka, precum şi o campanie online cu luptătorul MMA Conor McGregor, toţi fiind ambasadori de brand pentru XTB.
Videoclipul campaniei va fi difuzat pe canalele TV de top, radio şi social media.
,,Dezvoltarea tehnologică face ca investiţiile să devină din ce în ce mai accesibile şi mai răspândite. Prin educaţie şi promovare constantă, încurajăm clienţii individuali care îşi investesc banii să folosească tehnologia care le permite să-şi gestioneze investiţiile uşor şi intuitiv", a declarat Omar Arnaout, CEO XTB.
În primele trei trimestre ale anului 2022, XTB a obţinut un profit net de 753 milioane de lei, de patru ori mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului precedent. Numărul total de clienţi a depăşit 581.000 până în prezent, iar numărul de conturi active se ridică la 152.000.
O astfel de creştere a fost posibilă datorită dezvoltării intense a funcţionalităţii aplicaţiei emblematice XTB - xStation, precum şi a creşterii numărului de instrumente financiare oferite, dar şi a campaniilor active de marketing, susţinute de ambasadorii XTB, vedete sportive de renume mondial, se mai arată în comunicat.