PricewaterhouseCoopers (PwC) şi-a împrospătat brandul pentru a întări şi a moderniza felul în care îşi prezintă reţeaua globală clienţilor, angajaţilor săi şi comunităţilor în care operează, a anunţat, vineri, compania. Noul brand include elemente vizuale, exprimă valorile PwC şi reflectă dorinţa companiei de a avea aceeaşi reprezentare în toată reţeaua sa globală.
Potrivit unui comunicat remis redacţiei, din punct de vedere vizual, noul brand include un logo simplificat conţinând iniţialele "pwc" scrise cu litere mici. În practică, iniţialele "PwC" au fost folosite în mod complementar cu "PricewaterhouseCoopers", atât în interiorul, cât şi în afara organizaţiei încă de la înfiinţarea acesteia în 1998. Această oficializare a prescurtării brandului va conferi mai multă consistenţă şi uşurinţă în folosirea lui de către toate firmele din reţeaua globală a PwC.
Noul logo a fost conceput după consultări cu clienţii PwC, cu Partenerii şi specialiştii din cadrul PwC şi a fost astfel conturat pentru a fi mai uşor de folosit şi mai potrivit pentru utilizarea în mediul digital şi cel online.