PwC îşi împrospătează brandul

C.P.
Companii / 18 septembrie 2010

PricewaterhouseCoopers (PwC) şi-a împrospătat brandul pentru a întări şi a moderniza felul în care îşi prezintă reţeaua globală clienţilor, angajaţilor săi şi comunităţilor în care operează, a anunţat, vineri, compania. Noul brand include elemente vizuale, exprimă valorile PwC şi reflectă dorinţa companiei de a avea aceeaşi reprezentare în toată reţeaua sa globală.

Potrivit unui comunicat remis redacţiei, din punct de vedere vizual, noul brand include un logo simplificat conţinând iniţialele "pwc" scrise cu litere mici. În practică, iniţialele "PwC" au fost folosite în mod complementar cu "PricewaterhouseCoopers", atât în interiorul, cât şi în afara organizaţiei încă de la înfiinţarea acesteia în 1998. Această oficializare a prescurtării brandului va conferi mai multă consistenţă şi uşurinţă în folosirea lui de către toate firmele din reţeaua globală a PwC.

Noul logo a fost conceput după consultări cu clienţii PwC, cu Partenerii şi specialiştii din cadrul PwC şi a fost astfel conturat pentru a fi mai uşor de folosit şi mai potrivit pentru utilizarea în mediul digital şi cel online.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

05 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9750
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5669
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2973
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9304
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.0590

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
ccib.ro
thediplomat.ro
fleetconference.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb