A doua ediţie L'Étape România by Tour de France a adunat la start 2.100 de ciclişti şi a fost SOLD OUT cu două săptămâni înainte de eveniment. Toţi cei prezenţi în Piaţa Constituţiei au trăit experienţa de top oferită de brandul Tour de France şi atmosfera unui festival de ciclism, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit sursei citate, evenimentul a oferit trei curse destinate tuturor abilităţilor: City Adventure - 14 km, unde s-au putut înscrie şi copii de peste 8 ani, The Ride - 42 km şi The Race - 85 km. Din cei 2.100 de concurenţi ce au luat statul duminică , 430 au fost înscrişi la cursa de 14 km, în timp ce celelalte două curse mai competitive, The Ride de 42 km şi The Race de 85 km, au provocat peste 1670 ciclişti să se alinieze pentru a porni pe străzile Bucureştiului fără trafic.
"Ce cursă! Ce atmosferă! Câtă bucurie! Închidem cea de-a doua ediţie a L'Étape Romania by Tour de France cu dorinţa de a duce acest eveniment la cote şi mai înalte. Aceşti oameni minunaţi care au luat startul sau doar au vizitat Race Village-ul, cât şi sponsorii care s-au implicat cu activări demne de festival, ne motivează şi ne inspiră să continuăm povestea. Ne bucură faptul că, peste 200 de copii au fost la startul legendarei curse. Suntem datori să ne educăm copiii să facă sport, să le arătam cât este de emoţionant să iei startul într-o astfel de competiţie, să înţeleagă că avem o capitală frumosă şi că sportul ne uneşte frumos, în respect reciproc şi faţă de natură. Vă mulţumim tuturor şi vă aşteptăm la ediţia 2024", declară Tudor Ştefan MOCUŢA, CEO MPG.
Ziarul Bursa este partener media al evenimentului.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 28.08.2023, 16:54)
Ati putea sa nu mai blocati de fiecare data centrul orasului.