Compania de media "MindShare" a primit, din partea publicaţiei "Advertising Age", titlul de onoare "Agenţia Internaţională a Anului 2003" (Global Agency of the Year 2003). "Advertising Age" este una dintre cele mai prestigioase publicaţii din lume care se ocupă de domeniile publicitate, marketing şi media.
Titlul "Agenţia Internaţională a Anului 2003" vine ca o încununare a unui an plin de succese pentru reprezentanţele "MindShare" din întreaga lume. În 2003, compania a cîştigat mai multe premii pe plan naţional, regional şi global decît orice altă companie de media, în istoria industriei.
Cîştigurile brute ale "MinShare", în 2003, s-au cifrat la 1,54 miliarde de dolari, iar pierderile au fost evaluate la 316 milioane de dolari. Cîştigurile nete pentru anul trecut se ridică la 1,22 miliarde de dolari.
Anul trecut, "MindShare" a cîştigat trei conturi în Asia: "Motorola" şi "President Foods" în China şi "Unilever" în Tailanda. În acelaşi timp, compania a pierdut conturi importante, printre care "Unilever" în Japonia (media plan în valoare de 90 de milioane de dolari), după ce, în urmă cu doi ani pierduse contul de 40 de milioane de dolari din Africa de Sud. "Unilever" rămîne una dintre sursele cele mai importante de creştere pentru "MindShare" în toată lumea, compania media cîştigînd 15 din ultimele 17 conturi recenzate.
Ovidiu Florea, managing director al "MindShare România" a declarat: "Titlul pe care Advertising Age l-a acordat companiei noastre pentru activitatea sa globală din 2003 ne onorează în primul rînd foarte mult şi apoi ne dă un plus de motivaţie profesională pentru anul care a început."