Indiferent că ne place sau nu, este clar că lumea devine digitală. Când aţi fost ultima dată când aţi mers la o bibliotecă pentru a găsi un răspuns la ceva ce vă interesează? Sau când aţi fost ultima dată la o bancă pentru a trimite bani cuiva? Toate aceste lucruri pot fi astăzi făcute de pe smartphone-ul dvs. prin câteva simple clicuri.
Acelaşi lucru este valabil şi în cazul marketingului. Cu siguranţă că în timp ce aţi urmărit videoclipul preferat, aţi vizionat o reclamă, aţi deschis un site web sau aţi verificat vreo aplicaţie de pe telefonul mobil. Ei bine, toate aceste reclame nu sunt altceva decât o parte a marketingului digital.
Marketingul digital este unul dintre cele mai căutate domenii profesionale din zilele noastre. Este un domeniu larg care cuprinde diferite moduri de marketing online. Optimizarea motoarelor de căutare sau SEO este unul dintre aspectele importante ale marketingului digital. Specialiştii SEO sunt necesari în fiecare companie care doreşte să îşi dezvolte afacerea online. Ca atare, cursuri de SEO au devenit un mod popular de a dobândi expertiză în acest domeniu şi de a începe o carieră promiţătoare.
Ce este SEO
Poate că Optimizarea motoarelor de căutare este un termen necunoscut, dar motoarele de căutare precum Google nu sunt. Un motor de căutare este ceea ce utilizează în mod normal oamenii pentru a găsi ceva online. Aceştia introduc anumite cuvinte cheie în bara de căutare şi Google afişează rezultate care se potrivesc cel mai bine cu interogarea introdusă. Utilizatorii fac cel mai probabil clic pe primele trei sau patru rezultate ale paginii cu rezultatele oferite de motorul de căutare (SERP) pentru a obţine răspunsurile lor. Deci, SEO are ca scop crearea unui site web în aşa fel încât să apară în rezultatele de top ale SERP-urilor atunci când cuvintele cheie introduse se potrivesc cu conţinutul pe care îl conţine site-ul lor web. Cu alte cuvinte, SEO are ca scop creşterea traficului organic a unui site web şi promovarea produselor.
Optimizarea unui site web se încadrează de obicei în două categorii - SEO pe pagină şi SEO în afara paginii. SEO on-page se referă la eforturile depuse pe pagina web, astfel încât să devină "prietenoasă" cu motoarele de căutare. Adăugarea de conţinut de înaltă calitate, inserarea cuvintelor cheie adecvate, îmbunătăţirea vitezei de încărcare a paginii, scrierea unei meta-descrieri adecvate, etichete de titlu şi grafică adecvată sunt câteva dintre eforturile care fac obiectul SEO on-page.
De ce să faceţi cursuri SEO
Puteţi învăţa SEO cu ajutorul diferitelor cursuri online. Poate vă întrebaţi: "Este cu adevărat necesar să urmez un curs de SEO?". Ei bine, unii oameni vă pot sugera să începeţi să învăţaţi SEO singuri. Cu toate acestea, există anumite avantaje în adoptarea unui program de formare SEO de încredere pe care nu îl veţi obţine din resurse gratuite. De aceea este indicat să apelaţi la specialişti care să vă înveţe secretele optimizării motoarelor de căutare.