Compania PayPo, lider pe segmentul Buy Now Pay Later (BNPL) în Europa de Est şi Centrală, anunţă lansarea unui nou serviciu: plata în rate flexibile. Metoda de plată cunoscută deja pe piaţa din România şi adoptată de foarte multe magazine online oferă posibilitatea de a plăti în termen de 30 de zile de la achiziţia produselor. Acest nou serviciu BNPL vine în schimb cu posibilitatea de a plăti în rate flexibile de 4, 5 sau 6 luni, în funcţie de valoarea tranzacţiei.
Într-un domeniu dinamic aşa cum este mediul e-commerce, unde inovaţia şi flexibilitatea susţin succesul, magazinele online trebuie să răspundă cât mai bine nevoilor clienţilor pentru creşterea satisfacţiei acestora. Astfel, furnizorul de plăţi amânate PayPo inovează cu o metodă alternativă de plată ce presupune plata în rate flexibile. Concret, numărul de rate depinde de valoarea tranzacţiei - cu cât este mai mare, cu atât mai multe rate.
"Suntem mândri să venim în sprijinul partenerilor noştri, deschizând uşa către o gamă mai mare de tranzacţii, şi anunţăm astfel o completare interesantă la serviciile noastre financiare de la PayPo, odată cu introducerea noului nostru produs de plată în rate. Acest nou serviciu, care permite plăţi în 4 până la 6 rate lunare, subliniază angajamentul nostru de a oferi clienţilor noştri o flexibilitate de neegalat. Înţelegem nevoile diverse ale consumatorilor şi ne străduim să oferim soluţii care să le susţină stilul de viaţă şi planificarea financiară." a declarat Raul Durma, General Manager of PayPo in Romania.
Noul serviciu de plată în rate oferit de PayPo este disponibil odată ce o tranzacţie a fost plătită integral.
Procesul funcţionează astfel: clientul selectează PayPo ca plată în coşul de cumpărături şi confirmă tranzacţia cu un cod SMS. Apoi, după aprobare ori la rambursare are posibilitatea de a alege plata în 30 de zile pentru suma integrală sau să selecteze împărţirea sumei totale în rate.
"Scopul lansării acestui produs, conceput pentru a completa oferta noastră existentă de amânare a plăţilor pe 30 de zile, este de a îmbunătăţi capacitatea de cumpărare a clienţilor noştri, permiţându-le să facă alegeri în cunoştinţă de cauză fără a sacrifica securitatea financiară sau comoditatea. Oferind posibilităţi de plată uşor gestionabile, nu numai că facilităm o experienţă de cumpărături mai accesibilă, ci şi dăm putere clienţilor noştri cu instrumentele de care au nevoie pentru autonomie financiară." a completat Raul Durma, General Manager of PayPo in Romania
La nivel global, Mastercard constată că 19% dintre consumatori confirmă că folosesc plata în rate ca metodă de plată, iar 50% iau în considerare utilizarea acesteia în viitor. Conform specialiştilor în domeniul financiar, în 2024 piaţa plăţilor de tip BNPL (Buy Now Pay Later) va avea o creştere estimată de 48%. Emarketer.com estimează că 32,8 milioane de tineri din generaţia Z vor folosi portofele mobile, iar peste 43% dintre ei vor folosi BNPL. Până în 2027, adoptarea de către generaţia Z a ambelor metode de plată se va corela aproape cu utilizarea aceleiaşi metode de plată ca şi milenialii.
PayPo este o companie înfiinţată în Polonia în 2016, iar în 2022 a început extinderea regională, prima piaţă fiind România. Potrivit datelor PayPo, magazinele care pun la dispoziţie această formă de plată îşi cresc valoarea coşului cu 20% în medie. Plăţile PayPo sunt disponibile deja pentru Andzela, Deezee, Kalapod, dEpurtat etc