Grupul AFI Europe România a anunţat astăzi că venitul operaţional net din activele generatoare de venit din România a ajuns la 13,6 milioane de euro în primul trimestru al anului 2018, rezultate cu 12% mai mari faţă de primul trimestru al anului 2017, informează News.ro.
Mall-ul AFI Cotroceni, controlat de grup, a raportat un venit operaţional net de peste 9 milioane de euro în primele trei luni, reprezentând o creştere de 8% faţă de primul trimestru din 2017.
"Numărul de vizitatori din AFI Cotroceni a crescut la 56.000 de vizitatori pe zi în primul trimestru, o creştere de 13% comparativ cu T1 2017, datorată în principal extinderii magazinului Zara la o suprafaţă de 4.000 mp şi a deschiderii magazinului Peek&Cloppenburg de la finalul anului trecut. În consecinţă, şi vânzările retailerilor (cifra de afaceri) au înregistrat o creştere de 6%, comparativ cu T1 2017", se arată în comunicat.
Anul trecut, AFI Cotroceni a fost evaluat la 501 milioane de euro. Vânzările retailerilor din mall-ul AFI Ploieşti, cu o suprafaţă totală închiriabilă de 34.000 mp, au crescut cu 11%, comparativ cu T1 2017, ajungând la peste 65 milioane de lei. Numărul de vizitatori ai mall-ului a depăşit 15.000 de persoane pe zi, iar gradul de ocupare rămane constant, la 99%,conform sursei citate.
În primul trimestru al anului, AFI Europe România a demarat procesul de vânzare a primului proiect rezidenţial al companiei în România, AFI City, situat în Bucureştii Noi. În prima fază a construcţiei sunt planificate a fi dezvoltate două clădiri rezidenţiale de 190 de apartamente, pe o suprafaţă construită de 16.000 de metri pătraţi. Construcţia va începe la finalul acestei luni.