AIG România va folosi denumirea Chartis, iar procesul de rebranding ar putea începe la finalul acestui an sau la începutul lui 2010, urmând să dureze câteva luni, odată cu transformarea din subsidiară în sucursală a Chartis Europe din Franţa, a declarat, pentru NewsIn, directorul general al companiei.
AIG a anunţat în iulie că va folosi imediat brandul Chartis pentru operaţiunile din afara SUA, care utilizau până în prezent mărcile AIG şi AIU (American International Underwriters). Divizia AIU includea afacerile de asigurări generale în afara SUA.
AIG România va intra şi ea în acest proces de rebranding, odată cu transformarea din subsidiară în sucursală a Chartis Europe (fostă AIG Europe), cu sediul în Franţa.
"Suntem în proces de a trece de la organizarea de societate românească la cea de sucursală. Am luat decizia ca procesul de rebranding să se facă în aceeaşi perioadă", a precizat directorul general al AIG România, Mihnea Tobescu, fără a oferi detalii cu privire la costurile operaţiunii.