ALĂTURI DE MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE ŞI COMISARIATUL GENERAL PENTRU FRANCOFONIE, "Saatchi&Saatchi" se ocupă de lansarea campaniei de comunicare "Parlez-vous frrrrrançais?"

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 11 septembrie 2006

Ministerul Afacerilor Externe, Comisariatul General pentru Francofonie şi Saatchi & Saatchi lansează campania de comunicare "Parlez-vous frr-rrra-nçais?", cu ocazia manifestărilor legate de Anul Francofoniei. Obiectivul acţiunii este dezvoltarea unei campanii integrate care să susţină cele două evenimente: "Bucarest Francophone" şi cel de-al XI-lea Sommet al Francofoniei, utilizând cele mai importante canale media. Campania pregăteşte publicul bucureştean pentru Zilele Francofoniei ce se vor desfăşura în Capitală în perioada 22 - 30 septembrie 2006.

Pentru a suscita interesul pentru limba franceză şi Francofonie în general, tinerii româ-ni vor avea posibilitatea să cunoască, să înţeleagă, să experimenteze şi să se identifice cu spiritul şi valorile Francofoniei. Conceptul creativ al campaniei susţine aceste obiective, traduse atât prin sloganul - "Parlez-vous frrrrançais?" cât şi prin cele două spoturi TV şi spotul radio ce vor fi difuzate în perioada 6 - 30 septembrie. Simpla pronunţare a cuvintelor ce formează sloganul declanşează o gamă întreagă de imagini mentale, legate de valorile francofone.

Primul spot, "Culorile Francofoniei", are o durată de 20 de secunde şi anunţă desfăşurarea celui de-al XI-lea Sommet al Francofoniei urmând a fi difuzat atât în România cât şi în celelalte ţări membre OIF prin intermediul televiziunii mondiale francofone TV5 Monde. Al doilea, creat special pentru seria de evenimente "Bucarest Francophone", intitulat "Graseierea" pleacă de la ideea că francofonia este contagioasă: "R"-ul specific franţuzesc este una din caracteristicile principale ale popoarelor francofone, o trăsătură la care ne referim ori de câte ori vorbim de Francofonie şi vine ca o invitaţie de a redescoperi valorile moderne ale acesteia.

Spotul radio, denumit suges-tiv "Français" este bazat doar pe pronunţarea cuvintelor româneşti provenite din limba franceză şi va fi difuzat pe opt staţii radio, din care patru pos-turi locale din Bucureşti şi patru reţele naţionale.

Campania va beneficia de vizibilitate pe cele mai importante medii de comunicare: TV, radio, presă scrisă, outdoor, web design şi POSM-uri. Campania se desfăşoară cu sprijinul canalelor TV, radio şi presă scrisă care au oferit gratuit spaţii de difuzare.

Al XI-lea Sommet al Francofoniei reprezintă primul eveniment de acest fel organizat în Europa, într-o altă ţară decât Franţa. Sunt aşteptaţi şefi de stat şi de guvern din cele 63 de state şi guverne membre ale Organizaţiei Internaţionale a Francofoniei, reprezentanţi ai organizaţiilor internaţionale, miniştri de externe, parlamentari, reprezentanţi ai presei mondiale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb