După succesul remarcabil al Carpathian Single Malt Whisky, primul whisky single malt din regiunea Munţilor Carpaţi, Alexandrion Group, parte a Nawaf Salameh Family Office, anunţă cu mândrie lansarea globală a JA.AR Single Malt Whisky, potrivit comunicatului remis redacţiei.
Povestea JA.AR Single Malt Whisky începe cu cei doi creatori. La fel ca în cazul Carpathian Single Malt Whisky, acest nou single malt a fost creat de Allan Anderson, Whisky Director &Master Distiller Nawaf Salameh Family Office, care este şi Global Brand Ambassador Carpathian Single Malt Whisky şi Dr. Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Nawaf Salameh Family Office. Viziunea şi iniţiativa Dr. Salameh au fost recunoscute la nivel internaţional, publicaţia britanică The Guardian numindu-l "Christopher Columb al primului whisky single malt din România", iar experţii japonezi considerându-l "părintele whisky-ului single malt din România".
"În doar doi ani de la lansarea comercială, Carpathian Single Malt Whisky a fost recompensat de experţi internaţionali cu 67 de medalii. La numai o lună de la îmbuteliere, JA.AR Single Malt Whisky a câştigat deja trei medalii la una dintre cele mai prestigioase competiţii internaţionale de profil, The Global World Whisky Masters. Cred că acest rezultat spune mai multe despre calitatea sa decât ar putea să spună oricine", a punctat Dr. Nawaf Salameh.
"Călătorind în întreaga lume şi observând permanent consumatorii de whisky single malt şi trend-urile din industrie, după succesul uriaş pe care l-a avut Carpathian Single Malt Whisky, am realizat că este nevoie să lansăm un whisky single malt de înaltă calitate, care se adresează şi tinerilor consumatori, la un preţ special conceput pentru ei. În Japonia, tinerii sunt încurajaţi să descopere gustul whisky-ului single malt oferindu-li-se produse cu un raport calitate-preţ foarte bun. Aceasta este filosofia din spatele JA.AR, un produs care îşi propune să educe şi să satisfacă şi cerinţele noii generaţii de iubitori de single malt", a adăugat Dr. Nawaf Salameh.
Pentru a creşte vizibilitatea brandului atât pe pieţele interne, cât şi pe cele internaţionale şi pentru a rea o energie vibrantă în jurul JA.AR Single Malt Whisky, prezentându-l noilor consumatori din întreaga lume, Dr. Nawaf Salameh şi Allan Anderson l-au desemnat Global Brand Ambassador, pe Virgil Ianţu, personalitate TV.
Virgil Ianţu a declarat: "Sunt cu adevărat onorat de rolul încredinţat de Dr. Nawaf Salameh şi Allan Anderson, pe care îi admir pentru implicarea în dezvoltarea pieţei globale de whisky single malt. JA.AR Single Malt Whisky reprezintă un echilibru armonios între tradiţie şi inovaţie, iar eu sunt încântat să împărtăşesc povestea sa şi să îl fac accesibil pasionaţilor de whisky şi noilor consumatori, deopotrivă. Cred că experienţa mea şi abilitatea de a mă conecta uşor cu publicul, mă ajută foarte mult să rezonez cu valorile acestui produs excepţional."
În noul său rol, Virgil Ianţu va fi implicat în acţiuni de marketing, inclusiv târguri şi expoziţii, degustări de produs, proiecte media şi Social Media.