Industria de turism şi călătorii este afectată radical de Internet şi tehnologiile mobile, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.
În acest context, Amadeus organizează seria de evenimente Amadeus Executive Event. Unul dintre aceste evenimente a fost organizat la Bucureşti, fiind dedicat profesioniştilor din această industrie.
Robert Komatin, Head of Retail Travel Agencies, Central Europe, Country Manager, Romania & Hungary - Amadeus, a declarat:"În 2018 erau 4 miliarde de utilizatori ai Internetului, dintre aceştia peste 3 miliarde folosind reţelele sociale. În acest context, un lucru important de subliniat este că în influenţarea deciziilor luate de utilizatori, prietenii sunt de două ori mai influenţi decât celebrităţile şi factorii de opinie. Tehnologia informaţiei devine o componentă de bază, în toate domeniile industriei, iar adopţia se realizează într-un ritm accelerat. Ne aşteptăm în următorii ani la un impact masiv al tehnologiilor de tip deep learning şi al sistemelor chatbots. De asemenea, asistenţii virtuali pentru efectuarea rezervărilor (pentru companiile aeriene şi hoteluri) vor deveni un element comun în industrie. Vom discuta tot mai mult despre asistenţă în timp real în timpul călătoriilor, bazată inteligenta artificială."
Legat de piaţa din România, Kitija Tigule - General Manager Amadeus Latvia & Lithuania, Sales Director Nordics & Central Europe la Amadeus - ne-a declarat
"Privind piaţa din România în general constatăm că aceasta este în creştere, o creştere remarcabilă în comparaţie cu alte ţări din regiune, iar piaţa de turism menţine aceeaşi tendinţă cu a pieţei generale. Un rol important îl are şi mediul online, care se împleteşte cu agenţiile tradiţionale. Acestea, pe lângă simpli vânzători de bilete, au devenit consultanţi şi şi-au dezvoltat competenţele pe nişa serviciilor de călătorii. Suportul pe care îl oferă clienţilor este extrem de important şi valoros. Personal, niciodată nu fac rezervări directe şi apelez la serviciile unei agenţii de turism deoarece suportul lor este esenţial, nu neapărat în fiecare zi, ci cu precădere atunci când apar situaţii neprevăzute."
"Ca să vă dau un exemplu, am fost afectată la fel ca foarte mulţi pasageri de erupţia vulcanului Eyjafjallajokull din Islanda din luna aprilie 2010. Eram la Nisa în acea perioadă şi am văzut aglomeraţia generată de persoane aflate în căutare de informaţii legate de ziua şi ora, de zborul pe care îl vor avea în încercarea de a ajunge la destinaţia dorită. Agentul meu de călătorie m-a scutit de tot acest stres, mi-a asigurat serviciul de cazare pe perioada aşteptării, m-a informat în timp util când trebuie să mă prezint la aeroport şi ce variantă de zbor am la dispoziţie. Iată valoarea pe care o adaugă serviciul unei agenţii de turism în comparaţie cu un site prin intermediul căruia îţi pot face rezervări directe." A continuat Kitija Tigule.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 13.12.2019, 14:21)
As zabovi o saptamana deasupra acelui vulcan din Islanda ca sa pot intalni o Doamna Fermecatoare cum sunteti dumneavoastra , doamna Kitija Tigule !