Banca Transilvania lansează Premium Banking, segment de business care vine cu servicii dedicate persoanelor cu economii sau investiţii între 75.000 şi 200.000 de euro la bancă şi în companiile Grupului Financiar BT, respectiv cu venituri lunare de cel puţin 10.000 de lei, primite în cont BT.
Premium Banking se adresează pentru început exclusiv clienţilor din Bucureşti, iar începând cu anul viitor va fi disponibil în zonele din ţară în care sunt cei mai mulţi clienţi BT cu acest profil.
De asemenea, Banca Transilvania modifică pragul de încadrare în nişa Private Banking, de la 100.000 de euro la 200.000 de euro. BT are acum aproape 4.500 de astfel de clienţi, cu economii şi investiţii de peste 2 miliarde de euro.
"Business-ul de Private Banking BT s-a consolidat de la an la an, atât ca număr de clienţi, cât şi ca valoare a activelor. Creşterile vin din rândul clienţilor noştri, precum şi din exterior, de la persoane care urmăresc diversificare şi aleg Banca Transilvania. Prin lansarea segmentului de business Premium Banking le propunem clienţilor o abordare personalizată şi un parcurs financiar care să ducă la Private Banking" a declarat Oana Ilaş, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.