BBDO Group România a obţinut, la ediţia 2005 a Epica Awards două distincţii Bronze Award pentru campania de printuri "Dosarele Istoriei" realizată de Graffiti BBDO, respectiv "Conserva" realizată de Proximity Bucharest.
Premiul obţinut de Graffiti BBDO pentru printurile "Dosarele Istoriei" ("Mao", "Lenin" şi "Hitler") se alătură unei serii de succese repurtate de-a lungul anului 2005 de această campanie (Silver Medal la New York Festivals, Cel mai bun print la categoria divertisment şi nominalizare la Cel mai bun print al anului la Ad'Or). Pe lîngă ad-urile premiate, campania "Dosarele Istoriei" include şi spoturi radio şi TV. Conceptul creativ declinat în printuri şi spoturi este "istoria pe scurt", campania urmărind sporirea notorietăţii mărcii şi creşterea numărului de cititorilor în paralel cu atragerea publicului tînăr, interesat de cultură şi documentare. Echipa care semnează campania "Dosarele Istoriei" a fost formată din Adrian Preda - Director de Creaţie, Mihai Gongu - Copywriter, Cristina Panaitescu - Art Director, Monica Garbur - A/V Producer şi agenţia Media Direction prin Cristian Mucichescu - Media Manager.
Proximity Bucharest obţine Bronzul la Epica la doar o lună şi jumătate după ce cîştigase Argintul la DMA Echo Awards 2005 (Atlanta, SUA), cel mai important festival de direct marketing din lume. Campania premiată la ambele festivaluri, intitulată "Conserva", a fost dezvoltată pentru compania Pagini Aurii şi a constat într-un direct mailing inedit urmărind obţinerea unor contacte directe între reprezentanţii Pagini Aurii şi publicul-ţintă vizat. Direct mailing-ul a constat într-un telefon mobil ascuns într-o conservă, livrat prin curier, fără numele expeditorului şi fără alte indicii. După deschiderea conservei şi pornirea telefonului de către destinatar, reprezentanţii de vînzări, care trimiseseră în prealabil un SMS personalizat, primeau confirmarea trimiterii, ceea ce semnifică faptul că telefonul a fost deschis. Imediat după aceea, agentul de vînzări Pagini Aurii suna şi stabilea o întîlnire. Eficienţa campaniei a fost de 84% rată de răspuns şi 48% rată reprezentînd persoanele efectiv contactate. Echipa Proximity Bucharest care a contribuit la realizarea acestui proiect a fost compusă din Călin Ionescu - Copywriter, Corina Sârbu - Art Director, Dan Huber - Production Innovations Manager şi Bogdan Ioan - Account Manager.