BCR vrea să îşi dubleze în 2009 utilizatorii de servicii bancare pe internet de la 438.000 de clienţi la finalul lui 2008, după ce în trimestrul I a înregistrat o creştere medie lunară de 15-20.000 de noi utilizatori, a afirmat directorul managementului canalelor alternative din BCR, Cătălin Moise.
"Având în vedere că produsul a fost lansat în luna iulie anul trecut, am prins şi începutul crizei şi acum suntem chiar în criză şi continuăm să înregistrăm creşteri. În februarie, numărul clienţilor a crescut cu 15.000 faţă de ianuarie, iar rata de creştere de la martie la februarie a fost de 25.000 de noi utlizatori", a menţionat Moise.
La finalul lui 2008, după aproximativ jumătate de an de la lansarea produsului, Banca Comercială Română (BCR) înregistra 2,95 milioane de tranzacţii, în valoare de 400 milioane lei şi 16,7 milioane euro, a precizat Moise.
Pe de altă parte, BCR vrea să lanseze în 2009 o nouă aplicaţie pentru serviciile bancare accesate prin telefonul mobil (mobile banking).