Noul spot TV realizat de Leo Burnett pentru Bergenbier pune accentul în special pe proprietăţile produsului şi pe componentele sale. "Comanda" este un spot care se pliază pe aceeaşi asociere cu lumea bărbaţilor vorbind despre masculinitate şi complicitatea masculină.
Irina Burlan, copywriter, a precizat: "Brieful cerea un spot care să vorbească despre calitatea şi gustul berii care poartă marca Bergenbier, văzute din perspectiva imaginii masculine a brandului. Pentru că, deşi aveam de-a face cu un spot concentrat pe atributele produsului, comunicarea pe care am construit-o pentru acest brand ne cerea să rămînem fideli complicităţii masculine şi resurselor ei de umor şi ironie. Aşa că am primit - cu generozitate chiar - votul de încredere al clientului cînd am propus un spot în linia comunicării pe care am construit-o pînă acum. Un spot a cărui idee a venit spontan, dintr-o întîmplare amuzantă reală, petrecută la filmările de la < Câinele >. Un spot în care devine evident că bărbaţii aleg întotdeauna să bea ce le place, ce îi reprezintă şi ce le alimentează umorul şi complicitatea: berea ade-vărată".
Spotul "Comanda" a fost produs de Multimedia Est, regizat de Alexis Sweet şi poate fi vizionat începînd cu data de 10 februarie a.c. pe TV.
Bergenbier este marcă a companiei Interbrew România, filiala locală a concernului multinaţional InBev, numărul 1 mondial. InBev mai produce în România renumitele mărci Stella Artois, Beck"s şi Noroc şi importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.