Compania austriacă producătoare de soluţii de feronerie Blum a inaugurat, la finalul săptămânii trecute, un nou showroom al companiei lângă Capitală, în Otopeni. După o investiţie de aproape 1 milion de euro, noul sediu Blum România are o suprafaţă de 500 de metri pătraţi şi găzduieşte atât spaţiul de prezentare a produselor de feronerie pentru mobilă, cât şi birourile administrative ale companiei, potrivit directorului general al Blum România, Manuela Şoavă.
Compania a înregistrat în România, în anul financiar anterior, o cifră de afaceri de peste 8 milioane de euro, iar noul showroom cuprinde peste 4500 soluţii de feronerie pentru mobilă.
Nevoia unui nou showroom pentru produsele de feronerie Blum a venit în contextul unei pieţe locale producătoare de mobilă din ce în ce mai exigente şi în continuă dezvoltare, conform reprezentanţilor companiei. Directorul general a subliniat: "În ultimii ani, consumatorii români au început să pună accent nu doar pe design, costuri şi materialul folosit, cât şi pe funcţionalitatea şi calitatea produselor achiziţionate. Astfel, decizia de cumpărare a început să fie profund influenţată de calitatea feroneriei, care influenţează direct durata de viaţă a mobilierului. Remarcăm cu toţii atât trendul ascendent al pieţei de mobilier în România, cât şi o tedinţă de maturizare în comportamentul cumpărătorului final, din ce în ce mai preocupat de calitate şi durabilitate. În 2016,estimăm că producţia de mobilier în România va depăşi 2,4 miliarde de euro, cu o pondere de 80% din această valoare dedicată exportului".
Cu 10 unităţi de producţie în Austria, SUA, Polonia şi Brazilia, compania austriacă Blum oferă pe piaţa din România sisteme de feronerie şi soluţii pentru deschiderea uşoară şi închiderea lentă şi silenţioasă a mobilierului. Reprezentanţii firmei au precizat că piesele de mibilier sunt destinate în principal clienţilor corporate - producători şi distribuitori locali de mobilă, dar şi clienţilor finali.
Compania austriacă Blum operează în România din 1995, unde are în prezent un număr de 16 angajaţi. Aceasta oferă produse diverse de feronerie destinate producătorilor de mobilă, în special mobilă de bucătărie, între care sisteme de ridicare pentru uşi, sisteme de balamale, sisteme box, de glisare sau de compartimentare interioară. Totodată, grupul Blum operează zece fabrici în Austria, SUA, Polonia şi Brazilia şi deţine 28 de reprezentanţe la nivel global. Produsele companiei sunt comercializate către clienţi din peste 120 de ţări din întreaga lume.
Cu o cifră de afaceri consolidată în 2015-1016 de 1,656 miliarde euro, Grupul Blum are peste 6900 de angajaţi la nivel internaţional.