Compania Braiconf anunţă relansarea magazinului propriu şi extinderea portofoliului cu produse dedicate întregii familii şi diferitelor segmente de piaţă.
Odată cu relansarea noului magazin online, care reflectă valorile, compania românească îşi diversifică gama de produse, adresându-se nu doar bărbaţilor, ci întregii familii, cu colecţii de cămăşi, rochii-cămaşă, pijamale confortabile, dar şi aşternuturi premium şi articole industriale, toate realizate din materiale premium, selectate cu grijă pentru a asigura confort şi durabilitate. Noua gamă de colecţii Braiconf reflectă angajamentul pentru funcţionalitate şi durabilitate, dar şi respectul pentru meşteşugul tradiţional românesc. Produsele sunt create exclusiv în fabrica din România, din materiale premium precum bumbacul organic si inul fin, certificate pentru sustenabilitate şi îmbinând tradiţia cu tehnologia de ultimă generaţie. Astfel, unul dintre obiectivele companiei este acela de a rămâne un simbol al excelenţei româneşti, apreciat atât pe plan local, cât şi internaţional.
Compania românească mizează pe diversificarea gamei de produse prin introducerea noilor colecţii care se adresează femeilor şi întregii familii. Păstrând accentul pe calitatea materialelor, Braiconf introduce în oferta sa cămăşi şi rochii-cămaşă pentru femei, pijamale pentru toţi membrii familiei şi aşternuturi premium. Designul rămâne unul minimalist, cu accent pe funcţionalitatea produselor şi calitatea materialelor utilizate.
Prima colecţie Braiconf de cămăşi dedicate femeilor vine cu o gamă variată de culori şi croieli pentru a răspunde nevoilor diverse, de la ţinute office la cele casual sau elegante.
Pentru prima dată în istoria sa, Braiconf lansează şi o colecţie care se adresează întregii familii cu produse precum pijamale sau aşternuturi de pat. Prin această strategie de diversificare a portofoliului, reprezentanţii companiei Braiconf îşi propun să reafirme poziţia brandului românesc drept unul de referinţă în industria textilă locală. Noua direcţie imprimată mărcii păstrează elementele sale tradiţionale, dar le adaugă o viziune modernă, contemporană.
În ultimii ani, reprezentanţii Braiconf au anunţat obiective ce vizează modernizarea mărcii româneşti, cu atenţie sporită acordată componentei online, modernizării tehnologice a fabricii şi diversificarea gamei de produse.
Opinia Cititorului