Brand Management anunţă în acest an aniversar până în 2030 va atinge un nivel de investiţii de 50 milioane de lei. Fondurile vor fi direcţionate către scalare, digitalizarea companiilor şi consolidarea reţelelor de publicitate indoor, potrivit unui comunicat emis redacţiei. În 2025, compania va concentra eforturile pe digitalizarea operaţiunilor şi pe inovarea indoor advertisingului, pentru a răspunde cerinţelor pieţei în schimbare.
"Până în 2030, investiţii totale, preconizăm să ajungă la aproximativ 10 milioane de euro. Este un efort investiţional semnificativ, dar necesar în contextul actual al dezvoltării tehnologiei şi pieţei. Până în prezent, Brand Management a implementat aproape 4.000 de campanii pentru aproximativ 700 de clienţi din România, Bulgaria şi Cehia. Astăzi, indoor advertisingul este un canal de comunicare familiar pentru majoritatea românilor şi mai mult de 90% dintre consumatorii din mediul urban şi periurban interacţionează cu reclamele expuse de noi. Acest lucru înseamnă aproximativ 25 de milioane de persoane unice din cele trei ţări au văzut deja reclamele implementate de noi." , a declarat Georgian Drăghici, Director Comercial, Brand Management .
În cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiţii totale de 25 milioane de lei. Aproximativ 11,5 milioane de lei au fost alocate scalării de până acum a afacerii. Alte investiţii au vizat inovaţia şi calitatea suporturilor publicitare (3,25 milioane de lei), logistica (4 milioane de lei), digitalizarea operaţiunilor (3 milioane de lei) şi realizarea de studii de piaţă (1,25 milioane de lei). Totodată, compania a investit 750.000 de lei în energie regenerabilă pentru birouri şi optimizarea consumului energetic al suporturilor publicitare.
Brand Management sportive propune să extindă oferta semnificativă de locaţii publicitare, incluzând spaţii precum centru, benzinării, hoteluri şi restaurante, pe lângă malluri, hypermarketuri şi clădiri de birouri. Aceste locaţii de servicii esenţiale de contact cu consumatorii în "daily road map-ul" lor, asigurând o expunere constantă şi relevantă. Publicitatea indoor, prin proximitatea faţă de punctele de vânzare, va continua să fie indispensabilă în strategiile de marketing ale brandurilor, mai ales în contextul avansului tehnologic şi al digitalizării.
"Anul acesta, Brand Management a sărbătorit 20 de ani de activitate în domeniul publicităţii indoor, o etapă importantă ce reflectă evoluţia noastră alături de parteneri şi parteneri. În tot acest timp, ne-am concentrat pe inovare şi pe adaptarea continuă la nevoile pieţei, devenind un reper pentru eficienţa campaniilor de indoor advertising în România. Privind viitor, nu propunem să extindem oferta de expunere indoor, acoperind cât mai mult din 'daily road map-ul' consumatorilor. Un alt proiect strategic este dezvoltarea unui software inovator, menit să transforme modul în care campaniile offline sunt implementate. Acest instrument va simplifica accesul brandurilor la spaţiile publicitare din malluri, economisind timp şi buget prin agregarea şi recomandarea optimă acestora. Suntem entuziasmaţi să construim mai departe pe fundamentul celor 20 de ani de experienţă şi să venim clienţii şi furnizorii noştri cu o soluţie de ajutor ca în maxim 20 de minute să rezolve ce până acum făceau în mai mulţi 20 de ore, continuând să redefinim. standardele industriei să susţin creşterea şi clienţilor noştri prin creative creative şi eficiente," a adăugat Laurenţiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management .