Brandul Arctic, aflat în portofoliul companiei Beko România, îşi continuă misiunea de a democratiza tehnologia prin lansarea unei noi game de electrocasnice mari dedicate unui stil de viaţă sustenabil, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Noua gamă propune produse eficiente, cu performanţe deosebite în categoria din care fac parte, care simplifică activităţile casnice.
Lansarea noii game de electrocasnice Arctic este însoţită şi de o nouă campanie de comunicare ce pune în valoare designul elegant, eficienţa energetică şi consumul responsabil, asigurate de maşini de spălat rufe, aparate frigorifice, cuptoare şi plite încorporabile, maşini de spălat vase şi uscătoare de rufe ce combina funcţionalitatea cu un design elegant.
Denumită "Noile electrocasnice Arctic îţi deschid casa către evoluţie", noua campanie subliniază astfel evoluţia şi promovează un stil de viaţă modern. Cu această campanie, Arctic continuă să răspundă nevoilor în schimbare ale consumatorilor, oferind soluţii moderne care combină tehnologia avansată cu sustenabilitatea, pentru un stil de viaţă eficient şi adaptat provocărilor contemporane, potrivit comunicatului.
"La Beko România, suntem dedicati sa gasim soluţii inovatoare care reduc impactul asupra mediului, atât în procesul de producţie, cât şi în utilizarea produselor. Ne concentrăm pe tehnologii care răspund nevoilor prezentului, protejand in acelasi timp resursele pentru generaţiile viitoare. Noua gamă de electrocasnice Arctic reflectă angajamentul nostru de a face sustenabilitatea accesibilă pentru toţi, integrând tehnologia în moduri care raspund stilului de viata actual. România rămâne un pilon central al strategiei noastre globale şi suntem dedicaţi să aducem valoare reală în fiecare casă, contribuind la un viitor mai verde şi mai sigur.", a declarat Murat Buyukerk, CEO Beko România, Moldova, Cipru, Grecia şi Malta.
Gabriel Eremia, Marketing and Product Director Beko Romania, a adăugat: "Ca lider în industria electrocasnicelor, Beko România înţelege nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor, astfel ca lansarea noii game sub brandul Arctic reprezintă un pas important în strategia noastra de a răspunde acestor nevoi. Aducând în prim plan tehnologii actuale, integrând soluţii care protejează resursele naturale şi contribuie la un viitor mai verde, noua gama reflectă angajamentul brandului faţă de sustenabilitate, inovaţie şi adaptarea la stilul de viaţă actual. Transformăm momentele simple - de la mesele în familie la serile petrecute acasă - în experienţe preţioase, oferind soluţii durabile, care să contribuie la crearea unui mediu de acasă modern, să îmbunătăţească viaţa de zi cu zi şi să reducă impactul asupra mediului".
Printre inovaţiile înglobate în noua gamă de electrocasnice Arctic, se numără tehnologia Full No Frost, care previne apariţia gheţii în combinele frigorifice, AeroCooking care asigură distribuirea uniformă a căldurii în cuptoarele încorporabile Arctic si SaveInAll care reprezintă o abordare integrată a reducerii consumului de apă şi energie al maşinilor de spălat rufe, prin tehnologii, funcţii şi programe care oferă rezultate de spalare foarte bune cu un consum optim de resurse.
Prin producţie şi produse sustenabile, campanii de comunicare şi implicare în comunitate, brandul Arctic îşi menţine angajamentul faţă de consumatorii români, oferind electrocasnice inovatoare, eficiente şi accesibile, ce inspiră totodată un stil de viaţă resoponsabil, care contribuie la protejarea mediului şi la sprijinirea societăţii, se menţionează în comunicat.