Tirajul mediu vândut al presei scrise a scăzut, în al treilea trimestru din acest an, cu aproximativ 2,09% faţă de trimestrul anterior şi cu aproximativ 15,1% în comparaţie cu perioada similară din 2013, informează astăzi Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), într-un comunicat trimis redacţiei.
În T2-T3 2014, media tirajului tipărit a coborât cu circa 0,41%. Pe de altă parte, în raport cu T3 2013, indicatorul a urcat cu aproximativ 7,38%.
La rândul său, tirajul mediu difuzat a sporit cu 1,38% în T2-T3 2014 şi cu 7,75% în T3 2014 raportat la T3 2013.
Cifrele se bazează pe declaraţiile de difuzare pentru 116 publicaţii.
BRAT este organizaţia industriei de media din ţara noastră care măsoară audienţa presei scrise şi a mediului online, auditează tirajele (presă scrisă) şi monitorizează investiţiile în publicitate (presă scrisă, online, radio şi out-door). Măsurătorile şi monitorizările BRAT sunt independente şi transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii săi în concordanţă cu normele internaţionale. BRAT pune la dispozitia pieţei de media şi de publicitate indicatorii de performanţă obţinuţi în urma auditului şi a studiilor realizate.