Bucureşti Mall-Vitan, primul centru comercial modern din România, sărbătoreşte 25 de ani, marcând un sfert de secol de inovaţie, evoluţie şi excelenţă în retail. Inaugurat în septembrie 1999, de către Anchor Grup, Bucureşti Mall a introdus în ţara noastră noi standarde ale experienţei de cumpărături, poziţionându-se, încă de la început, ca un pionier pe acest segment, conform unui comunicat transmis redacţiei.
Centrul comercial a revoluţionat industria de profil, iar deschiderea sa a reprezentat un moment esenţial în evoluţia şi creşterea retailului local. În plus, Bucureşti Mall a fost şi o rampă de lansare pentru multe branduri internaţionale, care au accesat astfel piaţa din România, contribuind, totodată, şi la dezvoltarea economică şi socială a zonelor din proximitate, potrivit comunicatului.
Astăzi, Bucureşti Mall rămâne o locaţie preferată pentru lansarea conceptelor inovatoare şi exclusive, facilitând prezenţa, pe piaţa locală, a numeroase premiere.
"În ultimii 25 de ani, Bucureşti Mall a fost mai mult decât o destinaţie de retail - a devenit un hub social şi de lifestyle, punând la dispoziţia vizitatorilor un mix integrat de cumpărături, divertisment şi relaxare, transformând astfel percepţia şi interacţiunea oamenilor cu retailul. În tot acest timp, centrul comercial s-a adaptat tendinţelor industriei şi a investit constant pentru a oferi cea mai bună experienţă clienţilor noştri. Ceea ce se vede la suprafaţă - magazine vibrante, atmosferă dinamică şi un flux continuu de vizitatori - este rezultatul unor procese complexe care au loc în "culise". De la planificarea meticuloasă a fiecărui detaliu ce ţine de aspectul mallului până la asigurarea unui mediu sigur, a unor servicii de înaltă calitate pentru clienţi şi eficienţă operaţională, echipele noastre lucrează în permanenţă pentru a crea o experienţă remarcabilă pentru toţi cei care ajung în centrul nostru comercial", a declarat Affan Yildirim, director general şi membru în Consiliul de Administraţie al Anchor Grup şi al Shopping MallDova.
Bucureşti Mall continuă să evolueze, în acord cu preferinţele consumatorilor şi cu tendinţele în retail. Centrul comercial oferă un mix divers de branduri şi concepte inovatoare pentru a crea o destinaţie de cumpărături destinată unui public tot mai larg. Prin varietatea de produse şi servicii oferită, prin acomodarea de branduri şi concepte unice, mall-ul acoperă nevoile şi aşteptările fiecărui vizitator, satisfăcând diverse gusturi, preferinţe şi bugete. Aici includem atât brandurile de lux, care atrag cumpărători cu venituri ridicate, precum şi opţiuni mai accesibile pentru cei care caută lucruri esenţiale de zi cu zi, se menţionează în comunicat.
Dincolo de retail, centrul comercial a creat un mediu unic în care shoppingul se întâlneşte cu opţiunile de petrecere a timpului liber. Acest angajament de a evolua şi inova constant a menţinut Bucureşti Mall relevant pe o piaţă din ce în ce mai competitivă.
Anchor Grup vizează să consolideze rolul Bucureşti Mall ca şi destinaţie one stop shop. În acelaşi timp, scopul său este de a oferi vizitatorilor un loc în care să îşi poată petrece timpul, unde să participe la evenimente şi activităţi de divertisment în zonele dedicate şi special create pentru acestea.
De asemenea, o altă direcţie importantă pentru Bucureşti Mall este implicarea activă în proiecte de responsabilitate socială şi sustenabilitate, pentru a contribui la dezvoltarea comunităţii locale şi la un mediu mai sănătos.
Obiectivul principal al Bucureşti Mall este să rămână un pilon puternic al pieţei de retail din România, adaptându-se continuu la tendinţele şi preferinţele consumatorilor moderni.
Bucureşti Mall se angajează să creeze parteneriate valoroase, să susţină afacerile locale şi să investească în iniţiative care să ajute comunitatea, consolidându-şi astfel poziţia ca destinaţie de retail lider în România.