C&A a publicat noul său Raport de Sustenabilitate, dovedind că este la zi cu îndeplinirea obiectivelor anunţate în Strategia Globală de Sustenabilitate pentru 2028, arată un comunicat transmis astăzi redacţiei.
Potrivit sursei citate, au fost realizate progrese notabile privind design-ul circular al produselor şi utilizarea materialelor mai durabile. Punând în practică valoarea companiei "Ne pasă de oameni şi de planetă", C&A îşi asumă un rol principal în întreaga industrie textilă.
Giny Boer, CEO-ul C&A, este încântată de rezultatele raportului şi promite realizarea eforturilor necesare pentru menţinerea unei poziţii de top în industrie: "Raportul de Sustenabilitate al C&A pentru 2021 are o dublă însemnătate: pe de o parte demonstrează faptul că suntem în plin proces de transformare a modei către un model mai sustenabil. De cealaltă parte, trebuie să admitem că industria noastră mai are încă un drum lung de parcurs. Cu toţii trebuie să ne asumăm responsabilitatea transformării viitoare a modelului nostru de afaceri şi să îl facem mai sustenabil".
Raportul scoate în evidenţă principalele realizări, legate în special de procentul de utilizare al materialelor sustenabile şi de implimentarea design-urilor circulare de produs: 99% din bumbacul care a fost aprovizionat este mai sustenabil, iar utilizarea poliesterului reciclat s-a triplat, de la 5,3 % la 15,7 %.
Raportul subliniază, de asemenea, lansarea cu succes a fabricii C&A FIT ce funcţionează fără a genera emisii de CO2 şi unde se produc peste 400.000 de perechi de jeans anual. Cu noua unitate de producţie situată în Mönchengladbach, Germania, C&A a reuşit să pună bazele unui proiect de transformare digitală, în cadrul căruia sunt puse în practică abordări inovatoare, iar descoperirile sunt împărtăşite partenerilor din domeniul economic şi academic.
În acest raport, C&A dezvăluie paşii importanţi pe care i-a parcurs pentru a îndeplini obiectivele stabilite în Strategia Globală de Sustenabilitate pe 2028: aprovizionarea cu materiale 100% mai sustenabile, reducerea poluării cu plastic prin înlocuirea a 50% din plasticul de unică folosinţă din magazine şi inovarea produselor în scopul prelungirii ciclului de viaţă pentru 7 din 10, se precizează în comunicat.