Calvin Klein Inc. anunţă deschiderea noului său magazin global flagship în Paris, situat pe Strada Champs-Élysees 44, pe 14 iunie 2024. Magazinul prezintă noul concept de design Calvin Klein, Chalk, şi introduce cea mai captivantă experienţă de brand pe una dintre cele mai renumite străzi de modă din lume.
La evenimentul de inaugurare au participat oaspeţi de seamă printre care Maluma, MINGYU, Vincent Cassel, Greta Lee, şi Michael Ward, toţi îmbrăcaţi în Calvin Klein. Momentele muzicale create de DJ invitaţi - Chloe Caillet, Didi Han şi DJ Myd - au intensificat atmosfera de sărbătoare pentru cei prezenţi, printre care Mathilda Gvarliani, Raya Martigny, Ahmad Kontar, Pierre Painchaud, Nix Lecourt Mansion, Lena Mantler şi Bambi Northwood - Blyth, şi alţii.
Magazinul de 600 de metri pătraţi se întinde pe trei etaje şi este situat într-una dintre cele mai prestigioase destinaţii de cumpărături din lume, stabilind Calvin Klein în inima oraşului şi introducând clienţilor propunerea completă a unui anume stil de viaţă.
Faţada flagship-ului integrează piatra originală a spaţiului, prezentând ferestre mari şi luminoase care umplu locul cu lumină naturală şi invită clienţii şi trecătorii să exploreze un mediu centrat pe viziunea unică a brandului. Fiecare etaj prezintă un canvas proaspăt şi natural pentru a expune cea mai recentă colecţie, cu secţiunea pentru femei situată la parter şi cea pentru bărbaţi la mezanin. Nivelul inferior oferă cel mai mare departament de lenjerie şi îmbrăcăminte de lounge Calvin Klein din Europa, reflectând puterea brandului în această categorie. Magazinul oferă un cadru rafinat pentru a găzdui concepte sezoniere unice şi activări dedicate consumatorilor, şi de la deschidere găzduieşte o colecţie capsulă pentru bărbaţi şi femei, proiectată într-o paletă de culori personalizată cu branding-ul Calvin Klein Paris.
La deschidere, Eva Serrano, Preşedintele Global al Brandului Calvin Klein, a declarat: "Mi-am început cariera ca asistent de vânzări, şi lecţiile pe care le-am învăţat în acel magazin - despre produs, despre mediu, despre cum să faci o impresie pozitivă asupra clienţilor - continuă să conducă viziunea pentru Calvin Klein. Flagship-ul Champs-Élysees întruchipează tot ceea ce reprezintă Calvin Klein, creând un mediu care îi inspiră pe consumatorii noştri şi îi încurajează să experimenteze stilul de viaţă Calvin Klein, nu doar prin produsele noastre, ci şi prin estetica noastră."
Conceptul de magazin Chalk reafirmă codurile de design moderne, minimaliste şi senzuale ale brandului printr-o experienţă elevată dedicată consumatorului şi un plan de design atent proiectat, adus la viaţă prin arhitectură comunicativă, finisaje contemporane şi palete monocromatice. Ancorat în estetica Calvin Klein, nuanţele tonale explorează textura şi forma, în timp ce suprafeţele din oţel inoxidabil contrastează cu accentele de lemn, mobilierul minimalist şi iluminarea delicată. Cabinele de probă sunt primitoare şi prezintă accente din lemn de brad Douglas, covoare texturate şi iluminare potrivită pentru o experienţă confortabilă. În vitrinele magazinului se regăsesc imaginile campaniei care astfel întăresc identitatea vizuală a brandului şi evidenţiază cele mai recente stiluri rafinate care întruchipează abordarea iconică a modernismului minimalist al Calvin Klein.
Magazinul Calvin Klein de pe Champs-Élysees stabileşte prezenţa retail a brandului în capitala modei, reafirmând în acelaşi timp poziţionarea sa în rândul consumatorilor. Calvin Klein va continua să extindă conceptul Chalk în magazine din întreaga lume, conectând pieţele majore şi consumatorii acestora la reprezentarea premium a brandului.