AdVenture a început lucrul la campania de lansare pentru noul S60 încă din luna mai a acestui an. Campania de lansare pentru noul S60 integrează trei etape de comunicare, ce au ca obiectiv principal promovarea targetată a acestui model.
Prima etapă a fost una de teasing şi s-a desfăşurat exclusiv în mediul on-line.
Etapa a doua de comunicare a constat în însuşi evenimentul de lansare a modelului Volvo S60 în România. Evenimentul a avut loc la mijlocul lunii iulie, sub cupola World Trade Plaza.
"Conceptul evenimentului, "Elegant (sigur) vs. rebel (sportiv)", a metamorfozat caracterul dual al noului Volvo S60 într-un set-up inovativ şi un scenariu original compus dintr-o serie de momente spectaculoase" a declarat Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.
Pentru montajul set-up-ului au fost necesare două zile şi 25 de oameni.
Cea de a treia etapă de comunicare integrează alături de acest eveniment dedicat mass mediei româneşti un mix câştigător alcătuit din TV, presă, on-line şi outdoor.