Campania de lansare a Noului Volvo S60 realizată de AdVenture

C.P.
Media-Advertising / 6 septembrie 2010

AdVenture a început lucrul la campania de lansare pentru noul S60 încă din luna mai a acestui an. Campania de lansare pentru noul S60 integrează trei etape de comunicare, ce au ca obiectiv principal promovarea targetată a acestui model.

Prima etapă a fost una de teasing şi s-a desfăşurat exclusiv în mediul on-line.

Etapa a doua de comunicare a constat în însuşi evenimentul de lansare a modelului Volvo S60 în România. Evenimentul a avut loc la mijlocul lunii iulie, sub cupola World Trade Plaza.

"Conceptul evenimentului, "Elegant (sigur) vs. rebel (sportiv)", a metamorfozat caracterul dual al noului Volvo S60 într-un set-up inovativ şi un scenariu original compus dintr-o serie de momente spectaculoase" a declarat Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.

Pentru montajul set-up-ului au fost necesare două zile şi 25 de oameni.

Cea de a treia etapă de comunicare integrează alături de acest eveniment dedicat mass mediei româneşti un mix câştigător alcătuit din TV, presă, on-line şi outdoor.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9773
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3756
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3554
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.7940
Gram de aur (XAU)Gram de aur467.2986

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
targulnationalimobiliar.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb