Deşi nu este pentru prima dată cînd o idee dezvoltată de Scala Thompson se materializează într-o campanie de comunicare implementată în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est, de data aceasta noul spot Jacobs Alintaroma - Vecinii va călători peste tot în Europa, acolo unde cafeaua Jacobs Kroenung beneficiază de campanii de comunicare. Totul a început în luna ianuarie 2004 cînd Scala Thompson a participat la o competiţie de creaţie organizată între birourile JWT din Europa pentru campania de comunicare Jacobs 2005.
Unul dintre scripturile alese spre a fi dezvoltate de către conducerea Kraft Europe avea ca autori echipa Scala Thompson. Spotul a fost gata de "emisie" în august 2004, iar consumatorul român a avut şansa să-l vadă în luna ianuarie 2005.
Filmările au avut loc la începutul lunii iulie 2004 în Berlin, sub supravegherea Directorului de Creaţie Scala Thompson - Mihai Cojocaru şi a copywriterului Maria Manoiu. Regizorul spotului a fost Norvegianul Anniken Lien, iar casa de producţie folosită a fost Film De Luxe din Germania.