Peste 100.000 de persoane au participat, timp de 6 săptămâni, la concursul organizat pe website-ul www.orasultandretii.ro, în cadrul campaniei Milka "Îndrăzneşte să fii tandru", se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Peste 2.500 de mesaje tandre au fost înscrise în concursul lansat pe website, stârnind emoţii puternice românilor şi încurajându-i să îşi arate tandreţea faţă de cei din jur fără să aibă nevoie de o ocazie specială. Peste 11.000 de voturi au fost exprimate de către vizitatorii site-ului pentru mesajele înregistrate în concurs, care descriau gesturi de tandreţe dintre cele mai originale.
Cristina Pîndaru, Brand Manager Milka, a afirmat: "Suntem tare mândri că am avut rezultate atât de bune în urma acestei campanii la care am lucrat cu atâta pasiune alături de toţi colaboratorii noştri. Cei 6 câştigători au reprezentat o ţară întreagă şi ne-au arătat că gesturile simple venite din inimă dau culoare şi veselie relaţiilor cu cei dragi".