Campanie educaţională pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor

F.A.
Comunicate de presă / 29 august

Campanie educaţională pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor

O nouă campanie educaţională pentru aruncarea responsabilă a deşeurilor cu mesajul "Fix la coş!", realizată de Comunicator Media, cu sprijinul JTI România, urmează să fie lansată în data de 1 septembrie. Mesajul campaniei va fi difuzat timp de o lună în Bucureşti, pe panouri stradale, în staţiile şi în trenurile Metrorex, precum şi în mediul online.

Alexandru Lupu, directorul Comunicator Media, subliniază, referindu-se la conceptul demersului: "Folosim, ca şi anul trecut, un mesaj simplu, care îşi propune să capteze o audienţă cât mai largă. «Fix la coş!» îndeamnă la corectitudine şi curăţenie, urmărind să crească gradul de conştientizare a importanţei pe care o pot avea gesturi aparent nesemnificative. Aruncarea responsabilă a deşeurilor poate fi punctul de pornire care să trezească dorinţa de îmbunătăţire pe toate planurile E o performanţă să fii fair play cu tine şi cu ceilalţi, care cere efort continuu, mai ales în contextul traiului complex de zi cu zi".

Gilda Lazăr, Director Corporate Affairs & Communications JTI Romania, Moldova şi Bulgaria, adaugă: "Este al doilea an în care derulăm o campanie publică pentru aruncarea deşeurilor într-un mod responsabil. Iniţiativa a pornit de la cerinţele Directivei plasticelor de unică folosinţă, dar urmează principiile proiectelor şi programelor susţinute de JTI în privinţa dezvoltării durabile şi contribuţiei la schimbarea în bine a comunităţii. Pentru noi, sustenabilitate înseamnă responsabilitate, parteneriate pe termen lung şi angajament. Din 1993, construim în România o identitate corporatistă care are la bază implicarea în realizarea proiectelor, nu doar finanţarea lor. Venim cu idei, punem oameni în legătură, ducem lucrurile la bun sfârşit alături de partenerii noştri".

Directiva (UE) 2019/904 a Parlamentului European şi a Consiliului, privind reducerea impactului anumitor produse din plastic asupra mediului, transpusă prin Ordonanţa de Urgenţă 6/2021, prevede demersuri de informare şi conştientizare, în vederea stimulării unui comportament responsabil pentru aruncarea corespunzătoare a produselor ce conţin plastic.

JTI susţine şi campanii publice anuale cu privire la efectele negative ale contrabandei cu ţigarete asupra economiei şi a societăţii, începând din anul 2010, în parteneriat cu autorităţile de aplicare a legii. JTI a fost prima companie de tutun care a semnat un Protocol pentru combaterea contrabandei în anul 2005, mai întâi cu Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, apoi cu Autoritatea Naţională a Vămilor.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

29 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9772
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4866
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3189
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9207
Gram de aur (XAU)Gram de aur363.5326

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb