Coca-Cola România lansează un nou produs în cadrul gamei Cappy Tempo, cu un gust de pepene roşu şi galben. Acest produs se alătură celorlalte sortimente ale gamei Cappy Tempo existente pe piaţa românească: portocale, grapefruit, piersici, ananas şi kiwi cu lămîie.
Noua băutură răcoritoarea necarbonatată este lansată împreună cu un spot video original, fiind vorba de o campanie integrată de comunicare ce cuprinde atît materiale de activare pentru punctele de vînzare, cît şi o campanie de sampling. Cappy Tempo se încadrează în categoria băuturilor răcoritoare necarbonatate cu suc de fructe, fiind introdus şi lansat pe piaţa românească în 1995.
Adriana Jascău, Brand Project Manager declară: "Atît pepenele roşu, cît şi cel galben au fost indicaţi în studiile noastre de piaţă ca fiind foarte apreciaţi de consumatorii români. Pepenele roşu este foarte popular pe timp de vară, fiind recunoscut ca un fruct cu mare potenţial de hidratare şi răcoritoare. Pepenele galben este foarte apreciat pentru parfumul său apetisant".