Computer Troubleshooters împreună cu Primăria Sector 4 va încheia joi caravana Computer Troubleshooters - "Împreună pentru o Societate Informatizată", eveniment cu o valoare totală de 170.000 lei, care a adus la standuri aproximativ 300 de persoane fizice pentru a-şi repara calculatoarele.
Caravana a fost realizată în nouă oraşe în perioada 8 şi 30 iulie anul curent.
Oprirea finală în Bucureşti, ca şi în provincie, va fi constituită din două părţi - în prima parte va avea loc o conferinţă public-privată, eveniment realizat cu ajutorul primăriei, prin intermediul căreia compania Computer Troubleshooters intenţionează să atragă susţinerea comunităţii de afaceri locale pentru noi proiecte sociale desfăşurate în fiecare regiune.
Cea de-a doua parte a evenimentului va fi dedicată întâlnirii cu publicul larg, unde, de-a lungul întregii zile de joi, doi angajaţi ai companiei vor acorda asistenţă IT gratuită, dar şi carduri de reduceri de 50% la reparaţii sau chiar gratuităţi, în funcţie de natura problemei.
Caravana Computer Troubleshooters "Împreună pentru o Societate Informatizată" a fost lansat în Bucureşti, pe data de 8 iulie, şi a continuat cu Râmnicu Vâlcea pe data de 9 iulie. Totodată, Caravana a poposit în Deva şi Reşiţa pe 13 iulie, urmând Târgu Mureş pe 20 ale lunii odată cu Ploieştiul, iar Bacău pe 22, Cluj pe data de 23 iulie şi Oradea pe 24 iulie. Acţiunea s-a desfăşurat sub forma unei caravane în care, în fiecare dintre oraşele menţionate, Computer Troubleshooters a oferit consultaţii gratuite tuturor persoanelor care au venit cu desktop-ul sau computerul portabil la locaţia în care s-a desfăşurat evenimentul. De asemenea, s-au oferit discount-uri de 50 la sută pentru problemele depistate la faţa locului şi chiar reparaţii integral gratuite pentru probleme ce nu implică reinstalări de sistem sau furnizare de componente hardware.
Unul din scopurile acestui proiect este de a se transforma într-un generator de noi idei de proiecte pe responsabilitate socială, în care să se implice segmentul administrativ reprezentat de primăria locală şi cel privat, reprezentat de comunitatea de afaceri şi Camera de Comerţ şi Industrie. Astfel, prima oprire a caravanei în Bucureşti a adus o propunere de proiect de accesare a fondurilor europene în beneficiul comunităţii. În oraşele ce au urmat Bucureştiului, propunerile venite din partea participanţilor la eveniment au devenit tot mai interesante: târguri de IT, şcoli de vară IT pentru copiii unei şcoli din Râmnicu Vâlcea, concursuri pe teme de cunoştinţe IT între cele mai bune şcoli cu profil de informatică din municipiu etc. Ultimul eveniment, din Oradea, a adus şi cel mai complex nou proiect de responsabilitate socială. Acesta va implica trei licee din Oradea, ONG-ul ADOR, primăria locală şi compania Computer Troubleshooters şi se va derula începând cu martie 2010, în municipiul Oradea.
Csaba Anghel Nagy, francizat Computer Troubleshooters Sectorul 3, alături de Marius Stanca, francizat sectorul 1, îi aşteaptă joi pe bucureştenii care au probleme cu calculatorul să vină să şi le rezolve la Primăria Sectorului 4.
"Ne dorim foarte mult ca mesajul nostru să ajungă la cei care au nevoie de asistenţă profesionistă în domeniul IT. Este important ca publicul bucureştean să răspundă pozitiv unei astfel de invitaţii de a participa la un eveniment de responsabilitate socială, ca semn pentru noi că putem să ne gândim deja la noi proiecte care să vină în sprijinul publicului şi, mai ales, al tinerilor interesaţi de domeniul IT", a declarat Csaba Anghel Nagy.
Computer Troubleshooters este unica franciză pe servcii IT din România cu filiale în 10 oraşe.
Compania acoperă o gamă largă de servicii, de la depanarea calculatoarelor, instalarea şi configurarea de hardware, asistenţă, configurarea Internetului şi e-mailului, protecţia contra viruşilor şi securitatea IT, până la configurarea reţelelor de calculatoare wireless şi cablare. Computer Troubleshooters este prezentă în România din noiembrie 2005.
Computer Troubleshooters este cea mai mare franciză pe servicii IT prezentă în 26 ţări cu peste 500 filiale, ce oferă o gamă largă de asemenea servicii la sediul clientului. În 2005 a fost desemnată franciza numărul unu în lume în domeniul servicii IT conform Entrepreneur Magazine.
Computer Troubleshooters a fost fondată în 1996, în Australia, de către Wilson şi Suzanne McOrist. Prima franciză CTS, lansată în 1999 în SUA de către Chip Reaves, deţinătorul unei companii în domeniul service IT, Chiptech, a fost ulterior urmată de o largă reţea de francizaţi, atât pe teritoriul nord-american, unde funcţionează peste 230 de unităţi, cât şi în întreaga lume.