Carlsberg îşi surprinde o dată în plus consumatorii fideli cu o noutate: sticla Club Bottle, cu logo embosat, cu un design special conceput, care evidenţiază una dintre principalele valori ale mărcii - pasiunea pentru excelenţă. Confirmînd atributele brandului, cosmopolitismul şi contemporaneitatea, Carlsberg s-a adaptat profilului băutorilor de bere din întreaga lume.
Noua sticlă îi aşteaptă pe iubitorii berii Carlsberg exclusiv în cluburi şi cafenele selecţionate, în varianta de ambalaj de 0,33 litri.
"Această sticlă specială şi-a început călătoria în jurul lumii în anul 2004, poposind mai întîi în cluburile şi barurile din Malaiezia şi Suedia, ulterior fiind lansată în alte 11 ţări", a declarat Cătălin Ignat, director de marketing în cadrul United Romanian Breweries Bereprod (URBB).
Carlsberg este o marcă internaţională de top, fondată în 1847 în Copenhaga, Danemarca şi consumată în peste 150 de ţări din întreaga lume. Aproape 90% din berea Carlsberg este produsă şi vîndută peste hotarele Danemarcei, compania-mamă acordînd licenţa de producţie unor fabrici aflate în 40 de ţări din întreaga lume. Anul trecut, vînzările de bere Carls-berg în ţara noastră au crescut cu 10% faţă de anul anterior, iar din anul 2001, de cînd berea Carlsberg a fost produsă pentru prima dată în ţara noastră şi pînă în prezent, vînzările de bere Carlsberg au crescut de patru ori. În segmentul berilor superpremium, berea Carls-berg deţine o cotă de piaţă de peste 30%, iar pentru acest an, producătorul estimează o creş-tere a vînzărilor cu 20% faţă de 2005. În România, berea Carls-berg este produsă de compania URBB, al cărei portofoliu cuprinde exclusiv mărci internaţionale de bere: Tuborg Gold, Tuborg Ro-yal Export, Tuborg Christmas Brew, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness şi Kilkenny.