Grupul francez "Carrefour" SA, al doilea mare grup mondial de distribuţie, a anunţat, ieri, că în acest an va cheltui până la 2,6 miliarde de euro după ce relansarea hipermarketurilor sale din Europa a început să-şi facă simţite efectele, potrivit Reuters, transmite Agerpres.
"Carrefour" a precizat că va investi între 2,5 şi 2,6 miliarde de euro în 2015 pentru renovarea şi extinderea magazinelor, inclusiv a celor din reţeaua "Dia", pe care le-a achiziţionat anul trecut în Franţa. Comparativ, în 2014, "Carrefour" a cheltuit 2,4 miliarde de euro pentru renovarea magazinelor din Franţa şi Brazilia, precum şi pentru îmbunătăţirea sistemelor de IT şi logistică.
Separat, "Carrefour" a informat că profitul său operaţional a crescut cu 6,7% anul trecut, la 2,39 miliarde de euro, după ce compania a redus costurile în conformitate cu un plan de relansare pe trei ani. Profitul net a scăzut uşor, la 1,25 miliarde de euro, de la 1,26 miliarde de euro în 2013, în timp ce vânzările au scăzut cu 0,5% până la 76,32 miliarde de euro. "Carrefour" a precizat că va plăti dividende de 0,68 euro pe acţiune, în creştere faţă de 0,62 euro pe acţiune în anul anterior.