Carrefour România lansează al doilea capitol al programului Act for Food

A.D.
Comunicate de presă / 17 octombrie

Sursa foto: internet

Sursa foto: internet

Carrefour România anunţă că lansează a doua parte a programului Act for Food, prin care susţine accesul clienţilor la cele mai bune produse alimentare la preţuri corecte. Compania pune accent pe produsele care susţin un stil de viaţă sănătos, din ce în ce mai căutate de români.

Potrivit unui comunicat la redacţie, Carrefour continuă extinderea reţelei de producători locali din ţară pentru a oferi clienţilor produse româneşti, proaspete şi gustoase la cele mai bune preţuri. Carrefour are cea mai mare reţea de furnizori locali din piaţă, ce aprovizionează cele aproximativ 450 de magazine Carrefour din România: peste 1.450 de producători români de produse proaspete.

"Act for Food este misiunea noastră prin care ne asigurăm că toţi clienţii au acces la cele mai bune produse alimentare la preţuri corecte. A venit momentul să reafirmăm acest angajament punând în valoare şi crescând totodată eforturile concrete pe care le facem zi de zi. 91% din totalul celor peste 4000 de furnizori Carrefour sunt români, iar 98% dintre producătorii de produse proaspete sunt iarăşi din România - este una dintre expresiile cele mai clare ale viziunii noastre bazate pe o puternică amprentă locală. În plus, prin mărcile proprii Carrefour, precum Filiera Calităţii Carrefour, Drag de România, Carrefour Bio, Carrefour Classic ne propunem să le oferim clienţilor calitate, gust şi autenticitate locală, cu cel mai bun raport preţ calitate", a spus Gilles Ballot, CEO Carrefour România.

Prin lansarea noului capitol în povestea Act for Food, Carrefour îşi consolidează obiectivul bazându-se pe o serie de piloni esenţiali care sprijină clienţii în tranziţia către obiceiuri alimentare mai sănătoase, prin oferirea de produse gustoase şi la cele mai bune preţuri.

Un studiu Carrefour desfăşurat cu Ipsos Research 1 , în perioada 15-25 martie a acestui an, a arătat faptul că principalii motivatori pentru deciziile românilor atunci când vine vorba de mâncare sunt originea lor locală. Pe locul al treilea se află preferinţa românilor pentru produse mai echilibrate care au un conţinut mai scăzut de sare, zahăr şi grăsimi, urmat de reducerea risipei alimentare.

Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor, Carrefour a dezvoltat parteneriate, programe şi produse pentru a susţine o ofertă de peste 1.000 de produse bio la cele mai mici preţuri. Portofoliul organic Carrefour este cel mai amplu din piaţă şi include legume şi fructe proaspete, produse ambalate atât mărci naţionale, cât şi gama proprie Carrefour Bio.

95% din produsele Carrefour La Piaţă provin de la furnizori locali Carrefour colaborează cu 1.450 de parteneri locali de produse fresh, dintre care peste 600 sunt ultra-locali, la distanţe de până la 50 km de magazinele Carrefour. Calitatea este asigurată prin transportul rapid, legumele şi fructele din mediul ultra-local ajungând pe rafturi la două ore după recoltare, garantând prospeţime zilnică. Spre exemplu, 95% din produsele proaspete ale brandului propriu La Piaţă provin de la furnizori români.

Parteneriatele cu cele zece cooperative agricole din programul Grădina Noastră (din Vărăşti, Zărand, Însurăţei, Brezoaele, Fierbinţi, Beiuş, Ostrov, Târgu Secuiesc, Huşi şi Voineşti), permit Carrefour să livreze produse direct în magazine într-un interval de 6h-24h de ore de la recoltare. Anual, 35 de milioane de unităţi din Grădina Noastră ajung la raft. Oferta este completată de alte 17 parteneriate cu alte cooperative locale care livrează în reţeaua Carrefour, arata studiul Ipsos Research 1.

Potrivit comunicatului, produsele marca proprie Filiera Calităţii Carrefour sunt supuse unui set de condiţii speciale, prin care le garantăm consumatorilor originea românească, un nivel de calitate ridicat, dar şi o trasabilitate controlată, prin intermediul unui caiet de sarcini foarte strict. Astfel, este interzisă folosirea organismelor modificate genetic (OMG) în alimentaţia animalelor, a stimulatoarelor de creştere şi a altor substanţe artificiale.

Astăzi, Carrefour colaborează cu 17 producători locali parteneri cu care dezvoltă 27 de filiere locale. Printre produsele disponibile se regăsesc ouă, fructe şi legume, carne de vită Black Angus, pui cu eticheta "crescut tradiţional", păstrăv Zăganu, precum şi morcovi şi păstârnac de la ferma Stoian.

Potrivit unui studiu derulat de Ipsos, la cererea Carrefour, românii vor produse alimentare fără pesticide şi antibiotice pe etichetă. Marea majoritate a românilor consideră că este o condiţie esenţială ca produsele alimentare pe care le cumpără să nu conţină pesticide (66%) şi antibiotice (61%) Peste jumătate dintre români nu vor ca produsele alimentare cumpărate de ei să conţină organisme modificate genetic (57%).

În acest sens, Carrefour a eliminat 100 de aditivi controversaţi din procesul de producţie, pentru a face loc aromelor autentice. Universul Carrefour pune la dispoziţie un portofoliu extins de produse, atât mărci proprii, precum Drag de România, La Piaţa Carrefour, Filiera Calităţii, Carrefour BIO, Carrefour Clasic, Simplu sau Extra, dezvoltate la nivelul grupului.

În centrul strategiei Carrefour Act for Food se află o serie de iniţiative cheie axate pe aprovizionarea locală şi pe susţinerea tradiţiilor producătorilor locali. Un exemplu în acest sens este marca premium Drag de România, care include acum peste 180 de produse, dintre care 40 au fost lansate în ultimul an, fiind realizate cu ingrediente locale în colaborare cu producători români.

Astfel, prin parteneriate cu furnizori din toată ţara, Carrefour le aduce consumatorilor produse care reflectă specificul bucătăriei româneşti. Fie că vorbim despre brânzeturi, mezeluri sau alte produse ambalate, acest program susţine economia locală şi încurajează păstrarea tradiţiilor prin accesul la produse autentice şi de calitate.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

15 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9765
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7057
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3012
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9660
Gram de aur (XAU)Gram de aur388.7340

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb