Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, Bucureşti, ca urmare a achiziţiei reţelei de magazine Cora România, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Hipermarketul este primul format prin care Carrefour a intrat pe piaţa autohtona, în 2001 şi continuă să joace un rol esenţial, oferind o gamă variată de produse pentru toate categoriile de clienţi. Extinderea reţelei este parte integrată a strategiei omnichannel a companiei.
"Hipermarketul Pantelimon se alătură universului Carrefour, beneficiind de o remodelare conform standardelor noastre, ca parte a integrării operaţiunilor Cora. Acest magazin va oferi o gamă variată de produse de calitate, punând un accent deosebit pe colaborarea cu producătorii locali. În acelaşi timp, ne bucurăm să păstrăm o parte importantă din ceea ce definea experienţa Cora, mai ales secţiunea de cofetărie, foarte apreciată de clienţi. În cadrul acestui proces de integrare, am păstrat ce e mai bun din ambele lumi, aducând împreună calitatea şi inovaţia Carrefour cu tradiţia şi familiaritatea Cora, pentru a oferi clienţilor o experienţă superioară", a declarat Crinu Aldea, Director Proiect Integrare Cora, Carrefour România.
Magazinele oferă o diversitate de produse sub marcă proprie Carrefour, cu peste 1.450 de producători în categoria produselor proaspete, dintre care peste 600 sunt ultralocali, care se află la o distanţă de până la 50 de km de magazinele retailerului.
Aproximativ 98% dintre producătorii de produse proaspete sunt din ţară, iar 95% din produsele La Piaţă provin de la furnizori locali.