CEC Bank a introdus, pe parcursul anului trecut, fluxurile ce permit procesarea 100% digitală a cererilor de credite negarantate (creditul de nevoi personale, overdraftul şi cardul de credit), astfel încât, în prezent, 1 din 4 credite acordate în unităţile noastre teritoriale este oferit într-o experienţă digitală.
"Experienţa digitală asigură, într-un singur flux unic de până la 30 de minute, deschiderea pachetului de cont curent, activarea soluţiei de mobile banking, iniţierea emiterii cardului de debit, aprobarea creditului şi depunerea banilor în contul clientului. Îmbunătăţirea experienţei clienţilor noştri se bazează pe o abordare omnichannel, pe simplitate şi convenienţă în procesarea solicitărilor indiferent de canalul de interacţiune, dar mai ales pe mai mult timp acordat de către colegii noştri pentru înţelegerea nevoilor şi consilierea celor mai potrivite decizii pentru un viitor financiar mai bun", a declarat Gabriel Pralea, Director Directia de Administrare a Reţelei Teritoriale, CEC Bank.
CEC Bank a introdus etapizat, pe parcursul anului 2022, în peste 500 de unităţi, fluxul 100% digital pentru procesarea cererilor de credite negarantate şi de deschidere a pachetelor de cont curent. Până la finalul anului 2023, banca îşi propune să extindă implementarea fluxului în întreaga reţea de unităţi teritoriale, astfel încât circa 40% din totalul creditelor negarantate să fie procesate 100% digital.
"CEC Bank este o bancă românească în care produsele şi serviciile pot fi accesate atât prin reţeaua fizică de unităţi - cea mai extinsă din România (peste 1.000), cât şi prin canalele digitale ale băncii - 100% online, fără drumuri la bancă. Pe de altă parte, suntem conştienţi că avem şi rolul nostru social: să oferim servicii financiare pentru toţi românii - inclusiv cei care nu sunt în segmentele premium targetate în general de operatori şi să contribuim la creşterea educaţiei şi incluziunii financiare din România. De aceea, mizăm pe o abordare hibridă, ce aduce laolaltă simplitatea, rapiditatea şi debirocratizarea, facilitate de adopţia tehnologică cu nevoia de interacţiune directă şi consiliere pe care cei mai mulţi dintre noi o resimţim, mai ales atunci când facem alegeri financiare importante pentru viitorul nostru şi a celor dragi", adăugat Pralea.