CEC Bank şi SelfPay au marcat în primul an de la momentul lansării parteneriatului, 1.600.000 tranzacţii prin cele 344 Staţii de Plată din unităţile băncii, anunţă un comunicat de presă remis Redacţiei noastre.
Parteneriatul a debutat cu încasarea facturilor de utilităţi prin intermediul Staţiilor de Plată.
Începând cu luna septembrie 2018 a fost lansat serviciul de depunere în numerar în conturile clienţilor persoane fizice CEC Bank, în limita a 3.000 lei/tranzacţie.
Adrian Badea, CEO SelfPay a declarat: "Numărul românilor care aleg Statiile de Plată SelfPay pentru efectuarea plăţilor simple, de convenienţă, a înregistrat creşteri semnificative în ultimii ani. Tranziţia de la modul de efectuare a plăţilor la ghisee sau la un operator către tehnologiile moderne de plată a devenit o normalitate a epocii în care trăim, iar noi, la SelfPay, inovăm permanent pentru a transforma experienţa consumatorilor într-una extrem de simplă şi accesibilă. Ne bucuram că viziunea noastră în privinţa evoluţiei plăţilor a fost împărtăşită şi de CEC Bank, iar rezultatele obţinute ca urmare a echipării unităţilor bancare cu Staţii de Plată sunt o confirmare a tendinţelor pieţei de profil".
Anul acesta a fost implementată plata taxelor de pasaport la Staţiile de Plată, inclusiv prin intermediul cardului bancar la agenţiile din centrele comerciale Park Lake şi Plaza România, urmând să fie extinsă în perioada următoare şi în celelalte unităţi, se mai anunţă în comunicat.
Cristian Nae, Director, Directia de Administrare a Retelei Teritoriale, CEC Bank a declarat: "Parteneriatul cu SelfPay se înscrie în linia digitalizării şi, implicit, a simplificării interacţiunii Client-Banca. Staţiile de Plată sunt utilizate de un număr tot mai mare de clienţi şi estimăm că vom ajunge la peste 2,5 milioane de tranzacţii efectuate anual".