Valoarea totală a tranzacţiilor derulate prin serviciul de Internet Banking oferit de către CEC Bank a înregistrat în 2022 o creştere de peste 80% faţă de anul 2021, banca dezvoltând în continuare oferta de servicii care pot fi contractate 100% online.
"Oferta tot mai diversificată de conturi bancare disponibile online la CEC Bank se dovedeşte a fi un real succes. Pentru aceste servicii, atât numărul de clienţi este în creştere cât şi valorile totală şi medie ale tranzacţiilor efectuate. Pentru banca noastră, continuarea dezvoltării serviciilor digitale a devenit o tradiţie, pentru că suntem prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor şi serviciilor bancare", a declarat Mugur Podaru, Director Operaţiuni la Distanţă CEC Bank.
Numărul utilizatorilor de IB s-a majorat anul trecut atât în cazul persoanelor fizice cât şi al persoanelor juridice. De exemplu, aproape un sfert dintre firmele care fac parte dintre clienţii CEC Bank utilizează Internet Banking, iar valoarea medie per tranzacţie a persoanelor juridice a înregistrat în 2022 o creştere de 39% faţă de anul precedent.