Compania elenă "Coca Cola Hellenic Bottling" ("Coca Cola HBC") a înregistrat, în trimestrul al treilea din 2005, o creştere de 57% a profitului său net, datorită vînzărilor mari de produse purtînd marca Coca Cola pe pieţele în curs de formare. Astfel, în perioada iulie-septembrie 2005, profitul net al companiei s-a cifrat la 146 milioane de euro, faţă de 93 milioane de euro în perioada similară a anului trecut. Cifrele depăşesc estimările analiştilor, care preconizau un profit de 134 milioane de euro.
Oficialii "Coca Cola" HBC au precizat, însă, că rezultatele au fost calculate pe baza standardelor contabile IFRS (internaţionale), iar în cazul utilizării unei baze comparabile de calcul, profitul net ar fi crescut cu numai 20 de procente faţă de anul anterior.
Conducerea firmei elene a precizat că pe pieţele dezvoltate volumul vînzărilor s-a majorat cu 1% în perioada analizată, în schimb pe pieţele în curs de dezvoltare, cum este cazul Poloniei, Ungariei şi Cehiei, volumul vînzărilor a crescut cu 14%, iar în Rusia cu 18%.
"Coca Cola HBC" operează în 26 de ţări şi are aproximativ 35.000 angajaţi. Compania livrează produsele Coca Cola pe pieţele din Europa Centrală, dar deserveşte şi alte pieţe importante, cum ar fi Rusia şi Nigeria. Coca Cola HBC a luat fiinţă în anul 2000, prin fuziunea dintre "Hellenic Bottling", înfiinţată în 1969, şi "Coca Cola Beverages", înfiinţată în 1998.