Comunicarea eficientă şi adaptată la realităţile curente asigură stabilitate unei companii şi menţinerea încrederii angajaţilor, clienţilor şi investitorilor, a declarat George Flessas, preşedintele Grupului CIVITAS în cadrul dezbaterii organizate de CIVITAS Global Ketchum asupra celor mai importante teme economice ale anului 2009. Domnia sa a spus: "În 2009, comunicarea va fi un element esenţial într-un climat dominat de incertitudine, care îi va diferenţia pe lideri versus perdanţi. Această dezbatere marchează intrarea noastră dinamică pe piaţa de consultanţă din România, oferindu-le clienţilor atât expertiza unor profesionişti locali, cât şi cea a unor consultanţi strategici de talie internaţională."
Prezent la evenimentul de lansare al CIVITAS Global Ketchum în România, Jon Higgins, Senior Partner pentru operaţiunile internaţionale ale Ketchum, a declarat: "Prin inaugurarea acestui birou, Ketchum aduce pe piaţa românească expertiza internaţională şi standardele uneia dintre cele mai mari reţele de consultanţă în comunicare, prezentă în peste 50 de ţări. Astfel, companiile din România vor avea acces la o serie de instrumente de comunicare strategică dezvoltate de către Ketchum, special adaptate pentru perioade de criză."
Tereza Valcan, managing director al biroului local al CIVITAS Global Ketchum, a subliniat: "Piaţa locală are încă potenţial mare de dezvoltare, chiar dacă suntem într-o perioadă de criză economică. Acum, mai mult ca niciodată, calitatea serviciilor şi eficienţa strategiilor dezvoltate fac diferenţa pe piaţa de consultanţă în comunicare. Nevoia tot mai acută a clienţilor de a avea rezultate măsurabile şi un randament clar al investiţiei în comunicare, este o oportunitate pe care o exploatăm prin serviciile oferite de CIVITAS Global Ketchum."
Dezbaterea iniţiată de CIVITAS Global Ketchum va continua prin intermediul site-ului dedicat www.blackorwhite.ro, care a fost lansat de agenţie în cadrul aceluiaşi eveniment. Site-ul este o platformă de comunicare prin care publicul larg şi lideri ai unor companii de top pot schimba idei şi păreri asupra celor mai importante teme care domină societatea românească.