"Coca-Cola România" şi "Coca-Cola HBC România" au cîştigat patru premii la cea de-a XII-a ediţie a "Topului Firmelor din Municipiul Bucureşti", organizat de către Camera de Comerţ şi Industrie a Municipiului Bucureşti (CCINB).
Pentru activitatea desfăşurată în 2004, companiei Coca-Cola România i-a fost acordat Premiul I la secţiunea "Servicii profesionale şi outsourcing" şi "Distincţia de excelenţă" pentru performanţa de a se clasa în primele trei locuri la secţiunile amintite, la ultimele trei ediţii ale Topului. La rîndul său, CCHBC România a obţinut Premiul I la secţiunea "Industria băuturilor" şi "Trofeul de excelenţă", criteriul de acordare al acestuia fiind ocuparea în ultimii cinci ani a locului întîi la secţiunea unde compania a concurat.
În acest an, dintre cele peste 100.000 de societăţi comerciale care au depus bilanţul contabil pe anul 2004, au fost laureate aproximativ 2000 dintre ele. Ca şi la ediţiile anterioare, evaluarea candidaţilor s-a făcut pe grupe de mărime, în funcţie de numărul mediu de salariaţi: microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii, întreprinderi mari şi întreprinderi foarte mari.
Pe lîngă bilanţurile contabile depuse de către firmele bucureştene, pentru departajarea concurenţilor au fost luate în calcul şi elemente legate de etica în afaceri, concurenţă loială şi concepţie managerială. Criteriile de selecţie s-au referit de asemenea la cifra de afaceri netă, profitul obţinut din exploatare şi dimensiunea ratei profitului, eficienţa utilizării resurselor umane, efortul propriu de dezvoltare şi eficienţa utilizării capitalului propriu angajat.
Exigenţa cu care membrii CCINB au selectat candidaţii a fost mai mare decît la ediţiile anterioare, firmele trebuind să facă dovada unei limite maxime, de 60%, a ratei a profitului, să nu aibă restanţe la bugetele publice locale sau centrale, să nu fi comis fapte grave de notorietate pe plan local şi să nu figureze în evidenţa incidenţelor comerciale.